Bij mij doet ie ook raar sinds gisteren. De ene keer lukt het wel en de andere x weer niet. Mn banner doet het nu ook niet meer?
Hier ook problemen Krijg regelmatig Debug melding en mijn profiel kan ik helemaal niet meer aanpassen. Banner is ook ineens spoorloos
Dat dacht ik al en daarom probeerde het te veranderen in mijn profiel, maar ik kan helemaal niks wijzigen nu. Als ik de wijzigingen wil op slaan krijg ik die debug mode weer
Als je de fout nog een keer krijgt, kopieer hem even en post hem even hier, dat weet ik waar je het over hebt en zal-ik-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen.
Ben wel blij met dit topic. Heb net een nieuwe laptop(je) dacht echt serieus dat het aan dat stomme ding lag. Haha, hoe bedoel je blond? Ik had dus ook moeite om op de site te komen.
Buitenland is erg groot, vergeleken met Nederland. Zij zijn groot en ik ben maar klein. Geen idee, ik kan het niet zeggen.
Zie geen reden waarom het uit Tjechië niet kan. Hooguit is het ietswat trager door de afstand vanuit Nederland, maar het zou wel moeten werken.
Hoi ik kan ook niet inloggen op de site. Kan wel alles lezen maar geen antwoord posten. Vanuit werk lukt het wel! Wie kan mij helpen?
Hoi, Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen. Als je een foutmelding krijgt probeer die dan even te noteren. Ik hoop dat het zo lukt. Lotte