74 dagen na het weghalen van een eileider (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) nog steeds niet ongesteld geworden. Het kan lang duren maar vind het nu wel echt tijd worden om ongesteld te zijn. Niet eens omdat we dan verder kunnen maar meer omdat ik me lichaam niet vertrouw. Uit zwangerschapstesten blijkt dat ik niet zwanger ben. Heb afgelopen vrijdag tegen mezelf gezegd nog een test en als dat ook niks is bel ik de dokter.. nu puntje op paaltje twijfel ik weer.. moet ik niet gewoon geduld hebben.
Ja bellen zou ik ook even doen. Ik werd enkele dagen na de operatie al ongesteld en de maand daarna weer keurig optijd. Maar dat zou natuurlijk wel per persoon kunnen verschillen. Hopelijk mag je alsnog snel zwanger worden van een goede zwangerschap!
Ik zou ook even bellen hoor. Bij mij kwam mijn eerste menstruatie na operatie na 37 dagen. De gyn had mij gewaarschuwd dat het even kon duren (tot 8 weken), maar jij bent al wel wat langer aan het wachten. En de gyn zal echt wel begrijpen dat je ongerust bent na alles wat er gebeurd is. Veel succes!