Problemen werk, ik weet t niet meer

Discussion in 'De lounge' started by Masda, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Masda

Masda Niet meer actief

Nou, gister belde hij dus (mn baas)...
    Ik had 'smorgens met de bedrijfsleider afgesproken dat ik vanuit huis zou proberen paar dingen te doen. Ging op zich ook wel goed, dus das wel lekker.

Belt mn baas: Hoe het gaat. Hoorde dat je het wel flink te pakken had.

Dus ik vertel, vandaag voor eerst temp weer onder de 38, voel me nog niet super maar probeer wel paar dingen te doen.

Reactie: Das mooi dat je weer BETER bent en volop aan de gang, want ik ben bang dat je anders de deadline niet haalt en is het niet wat om ook de woensdagen maar te komen of dat je wat extra werkt? Lijkt mij wel fijn.

Ehm, volgens mij vertel ik net dat t nog niet geweldig gaat... Dus ik vertel, nou, ik doe mn best, deadline moet ook nog wel haalbaar zijn, overleg over gehad met bedrijfsleider, en als nodig is pak ik wel paar uurtjes vanuit huis als ik weer helemaal beter ben. De woensdagen lukken niet, heb geen oppas, want dat hebben we al eerder besproken. En vandaag kijk ik wel hoe ver ik kom.

Reactie: oja, das waar ook, maar als t toch kan is t wel fijn, want dan kun je toch meer doen dan thuis. Ik weet dat je je best doet om oppas te krijgen.

Dus ik zeg: nou, over algemeen werk ik mijn thuiswerkdag 's avonds ook door, dus wat uren en productiviteit betreft draai ik misschien nog wel meer als op de zaak, en mijn werk kan ik prima vanuit huis doen. En ik kan echt geen oppas vinden.

Hij weer: Nou, we zien nog wel even.. Want het komt zo wel heel slecht uit dat je ziek bent. Daar zitten we niet op te wachten.

Ik: Ja, weet ik, ik lig ook niet voor mn lol ziek in bed. En als ik me ook maar iets beter had gevoeld dat was ik wel komen werken.

Hij: nou das ook niet wat want dan steek je iedereen aan. En nog meer zieken kunnen we niet gebruiken, want extra personeel zit er niet in hoor!

Ik: Nee, snap ik, maar helaas heb je t niet voor t uitkiezen als je ziek wordt.

Hij: Nou fijn je gesproken te hebben en dat je weer beter bent. En zorg maar dat je niet weer ziek wordt.

Nou belt later collega, die had ie gebeld na mij, dat ik al weer helemaal beter was en dat t allemaal wel meeviel etc etc.

Hm, volgens mij heeft ie echt niet geluisterd..... Of zie ik de dingen te zwart?

2. randi

randi Niet meer actief

wat een lul van een baas, als die mij zoiets zou flikken bleef ik nog een weekje langer ziek. wat kan hij doen

3. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    wat een ongevoelige eikel zeg, hij zou van mij de pot op kunnen maaar goed snap dat dat niet zowerkt en jij niet zo bent. Beterschap

Share This Page