hoe houd ik mijn babykriebels nog even tegen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Pfff wil nog heel graag een baby maar moet nog een jaartje wachten van mezelf omdat ik nog een kleintje heb van maar 4maanden
    maar ik vind het zooo moeilijk het kriebeld aan alle kanten!

ohw dames hoe kom ik die tijd door?????

Zitten er nog meiden in het zelfde schuitje moet of wil je nog even wachten met zwanger worden praat gezellig mee!

2. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi,

lastig hoor. Wij hebben toendertijd het stoppen met de pil moeten uitstellen doordat we moesten wachten op ons huis. Vond het erg lastig, zeker omdat ineens iedereen zwanger was.
    Wat mij er doorheen hielp:
    -veel afleiding zoeken
    - zorgen dat ik druk was
    - genieten van het vooruitzicht van leuke dingen die komen

Waarom moet je eigenlijk van jezelf wachten?
    Wat vindt je partner ervan?

iig suc6 ermee!

Ik weet wat het is om de babykriebels te hebben en te moeten wachten....

3. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    ohja, en extra genieten van mijn wijntje, als ik dan weer zwangeren op een feestje zag aan het fris!

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Ha ha ik drink niet helaas anders zou ik nu even flink de boel op stelten zetten!

Manlief is degene die wil wachten tot volgend jaar en dan kijken of hij wel wil
    ik wil liever gisteren als vandaag eigenlijk

5. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    ah das balen.

Ik wilde ook het liefste heel snel weer zwanger worden, maar ben achteraf wel blij dat ik niet zo snel er weer voor gegaan ben. Merk dat mijn lijf toch wel wat te verduren heeft gehad met een zwangerschap-bevalling en nog steeds borstvoeding.

suc6 ermee

6. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    thanks emmalotte
    ik heb ook 2 kleintjes met maar 1,5 jaar verschil en nog een grote broer van 7 dus ik weet wat het is 2 dicht op elkaar (erg druk maar ook erg leuk)
    Wil zo graag nog een 4e maar of ik manlief kan overtuigen????

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hihi zie dat ik je onderschrift niet heb gelezen.

Tja, lastig hoor. Wel leuk 1,5 jaar verschil. Leek me altijd een perfect verschil.

Wat hebben jouw kindjes een mooie namen! Helemaal mijn stijl!

suc6 met je man overtuigen!

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Thanks vind de namen ook helemaal super lekker kort en krachtig !
    Zie dat jij ook zit te wachten op een nieuwe zwangerschap leuk hoor!
    Heb je wel een cyclus al met de borstvoeding gelukkig zeg.
    Ik ben met romy bij 9 maanden gestopt met borstvoeding omdat ik maar geen cyclus kreeg
    het deed wel pijn in mijn hart maar toen ik gelijk zwanger bleek was ik helemaal gelukkig!

heel veel succes

volgens mij praten wij samen een toppic vol ha ha ik blijf je opzoeken hier hoor
    mischien kun je komen kijken bij zwangerschap clubs net bevallen en weer zwanger daar klets ik heel veel en nog veel meiden die kindjes dicht op elkaar hebben en sommige weer voor de volgende gaan inmiddels
    echt heel leuk je bent welkom!!

9. Kriebeltje84

Kriebeltje84 Nieuw lid

21 nov 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lammetje: hier nog een mama die nu alweer de kriebels heeft. Vanwege mogelijke meelezers, heb ik me onder een andere naam aangemeld ;) misschien kan ik later weer meekletsen onder mijn eigen naam....
    Hoe is het bij jou bevallen om er maar 1,5 jaar tussen te hebben? Ik vind het heel moeilijk om de beslissing te nemen, met name omdat ik altijd heel hard riep dat er wel minstens 3 jaar tussen zou gaan zitten. Mijn kleine boef is nu bijna 4 maanden en het kriebelt nu al! het meest ideale zou zijn dat ik volgend jaar juli/augustus zwanger zou worden (ja, ben echt een absurde planner en dit is het makkelijkst met mijn werk en zo zou ik wel 22 weken verlof krijgen!!!!) maar goed, een zwangerschap valt natuurlijk niet zo nauwkeurig te plannen haha

ik dacht ook dat mijn man nooit meer een kindje zou willen (hij heeft al een zoon van 11) maar toen ik zei dat ik geen zin meer had in de pil, vanwege mijn extreem verminderde sexdrive, vond hij het prima om de superonbetrouwbare methode "voor het zingen de kerk uit" te gebruiken. Op dit moment zou het dus al zomaar kunnen gebeuren, echt heel bizar!
    mijn kleine man wordt net wakker, kom later weer hier kletsen!

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ha ha ik heb ook gezegt dat ik geen pil meer wil geen rotzooi dus ja wij zingen ook en ik hoop natuurlijk dat het per ongeluk wel gaat lukken net als jij
    Ik geef nog wel borstvoeding en dat werkt bij mij heel goed als anticonceptie want na romy moest ik echt stoppen omdat ik maar niet ongesteld werd en zwanger wilde worden
    Ik hoop zelf volgend jaar weer zwanger te worden en manlief natuurlijk voor die tijd omgepraat te hebben
    ergens rond oktober zou voor manlief het beste uitkomen maar voor mij mag het wel eerder hoor!

@ kids dicht op elkaar
    Het is super leuk maar ook super druk aangezien ik ook een wervelwind zoon heb van 7
    Als alleen de 2 meiden er waren was het geen enkel probleem en heel leuk maar nu vind ik het best wel heftig
    mijn zoontje heeft veel problemen met zijn emoties en is heel erg hyper of boos en kan niet echt samen spelen (zijn we nu voor in therapie)
    dus vandaar dat dat een beetje een stempel drukt op het gezin en het druk maakt
    2 meiden dicht op elkaar is wel heel leuk zwangerschap was wel zwaarder dat wel maar verder alleen maar voors en geen tegens
    ja soms gaat de een naar bed en dan word de ander net wakker en verslonsd het huis een beetje maar ja ik geniet met volle teugen van mijn kids

ik ben ook zon plan moeder hoor je bent niet de enige (volgens mij lijken we erg op elkaar)
    ik hoop dat onze wensen uitkomen en we samen"" voor het zingen" zwanger worden ha ha
    zou wel leuk zijn als we dan tegelijk gaan lopen!
    wil je man wel nog een kindje?
    en al volgend jaar?

groetjes lammetje

Deel Deze Pagina