Hoi, Ik zit met een brandende vraag. Afgelopen vrijdag (11-7) was mijn NOD. Ik heb woensdag positief getest met een digitale clear blue test. Om extra zeker te zijn heb ik donderdag getest met een Kruidvat test; deze was heel licht positief . Omdat ik nog voor mijn NOD zat, dacht ik dat het daar aan lag. Vrijdag dus nog een Kruidvat test gedaan. Deze was weer heel licht positief. Omdat ik dit van mijn eerste zwangerschap niet gewend was (de test was toen op mijn NOD enorm positief) heb ik zaterdag maar weer een digitale clear blue gedaan; negatief ! In paniek ben ik naar de DA gerend om andere testen te kopen. Thuisgekomen tegelijk een predictor en digitale CB test gedaan. CB was toen weer positief en predictor negatief ale: ... Vanmorgen toch maar weer een test gedaan, ik snapte er ondertussen niks meer van; de DA test was negatief ! Ik wil nu morgen de huisarts bellen en vragen om een bloedtest. Ik heb namelijk geen idee wat er nu aan de hand is. Ik denk dat het met de zwangerschap fout is gegaan, maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Normaal ben ik nooit een dag overtijd... Heeft iemand een idee wat er kan zijn? Of heeft iemand hier ervaring mee? Gr Mamaline
hmm raar hoor je zou toch zeggen als je digitaal getest hebt en dat ie positief is dat het wel goed zit. Daaris aardig wat hcg voor nodig volgens mij, idd maar de huisarts even belleb ik hoop dat je goed nieuws krijgt/houdt! Succes!
Bij mijn miskramen verliep het zo helaas. Hopelijk ben je gewoon zwanger meid! Jij zit toch ook bij brabbel bij maart 2009?
Ik had precies het zelfde. Vrijdag teste ik licht positief, zat superlicht positief en vandaag negatief. Ook de ovulatietesten in deze dagen waren bijna positief te noemen, wat normaal nooit had. Maar vanavond ben ik toch ongesteld geworden, heb nu ook meer pijn dan normaal bij ongsteldheid. Ik hoop echt voor je dat toch snel positief test! Heel veel succes! Groetjes gaby
Dit heb ik ook gehad bij mijn miskraam. Zou idd even contact opnemen met de ha alhoewel die je waarschijnlijk zal aanraden over een paar dagen nog eens te testen. Pim
vaak is het zo als je een miskraam hebt bij mij dan dat je eerst positief test en dan word het steeds lichter en lichter totdat er niks meer staat maar beetje raar met de digi van cb dat eerst posi en dan nega heb je ze wel op de zelfde tijd gedaan dan ? want daar kan het ook aan liggen zolang je geen krampen en bloedverlies hebt kun je er van uitgaan dat het positief is en dat je zwanger bent probeer het anders nog een keer maar dan met ochtend urine voorzichtig gefeliciteerd! liefs
hai Ik heb al een aantal pagina's gebladerd(doorgespit) En ik had een vraagje over de testen van www.testjezelf.nu. Ik had er vanmorgen tog maar 1 getest kon niet meer wachten,mijn NOD is donderdag. Ik teste en er kwam eerst een verticale streep in de testvenster toen een controllestreep(test was goed gedaan blijkbaar,maarrrrrrrr in de testvenster kwam later een vage streep te staan dit binnen de 3/4 minuten.Nu had ik er net naar gekeken en het streepje staat er nog wel wat duidelijker maar wel vaag Nou verbaast me dat niet ben wel 3 dg eerder met testen, zal het zijn dat ik goed getest hebt,maar de test niet goed is.?is wel 99% (de testen zijn wel dat je vanaf de 6e dag kunt testen,dus zeer gevoelig eerst had ik zoiets van ja het wordt steeds gekker de hoeveelheid dagen dat je kunt testen voor je NOD. Maar ik dacht we proberen het. heeft er iemand ervaring met testen van het internet met name www.testjezelf.nu? groetjes loesmari. ps: Met mijn 1e zwangerschap had ik dit ook maar met andere testen van de matcare (heb ik ook in huis) maar wou deze proberen. ze werden met de dag donkerder tot de 7e dag ofzo pas echt POSITIEF) ik hoor van jullie? doei doeg
Spannend Loesmari! LIjkt me toch weer licht positief dan hoor! Over 2 daagjes weer testen of ie donkerder is! Lijken me wel betrouwbare testen! Spannend meid! heb je geen foto die je in je album kunt zetten? Ik duim voor je! Liefs Syl
oh spannend man. ik hoop voor je dat je zwanger bent. die testen van de kruidvat 2 voor 5 euro zijn die goed of niet? die met pipetje liefs
Volgens de kruidvat zijn het goede testen. Net als de duurdere. Maar ik vind het aflezen erg lastig. Want het afleesstripje ligt een soort van los in de cassette. Je merkt dat het gewoon een heel geodkope test is.... Ik ga persoonlijk toch voor de iets duurdere.
oke dank je voor je reactie ja ik test nu al de hele tijd met van die goedkope rot dingen ik vindt het ook totaal niks waard moet ik zeggen, maar ik heb nog drie liggen van cb maar ik wil daar eingelijk nog even mee wachten totdat ik nog langer overtijd ben want misschien word ik wel gewoon ongi en heb ik weer giga dure testen vergooid. maar ik moet 21 juli naar de gyn weer. maar als ik nog niet ngi ben moet ik mijn test meenemen maar welke kan ik dan heb beste gebruiken? want die van cb is digitaal dus daar kunnen ze niets mee denk ik dan? liefs
Nee lijkt me niet handig. Predictor hoor ik trouwens ook niet hele veel goede verhalen over hoor. Ik zou gewoon een duurdere van de kruidvat gebruiken. Ik gebruik ze van sensitest, die geven bij mij ook een goed resultaat. Daar heb ik bijvoorbeeld nog nooit een indrooglijntje gehad. Dat had ik wel met die van de DA.
oke dan haal ik die van sensitest probeer ik die ook nog eens even. ik hoop eingelijk dat die test niet werkt bij mij hahaha maar dat is niet zo. he bedankt liefs