6e ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xMamaDianax, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeetje 6e ronde alweer... geloof nu de 7e maand... door onregelmatige cyclus :cry:

Raar idee... ze zeggen dat zoveel procent in de eerste 6 maanden zwanger worden...
    Bij de eerste viel ik daar dik binnen (1e ronde)
    Nu val ik er buiten :( Snap er helemaal niks van :(

2. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld (helaas).

Ik had een mk in Januari en ik had echt verwacht dat ik toch wel weer zwanger zou zijn maar helaas nu 7 rondes veder en nog niks en deze ronde is ook weer bijna voorbij en ik heb geen goed gevoel dus alvast op naar ronde 8... :(

Maar goed we proberen positief te blijven en onze tijd komt nog wel :D

Liefs Inger

3. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    wij zitten nu ook in de 7e ronde, maar dan van onze eerste, kwam er gisteren achter dat wij dus gewoon verkeerd aan het klussen waren, ik blijk ook een onregelmatige cyclus te hebben, wat ik van mezelf niet wist

4. inge27

inge27 Lid

26 mrt 2008
    33
    0
    0
    Bij ons was het de eerste maand ook gelijk raak, maar de bevruchting was jammer genoeg snel weer weg. :cry: Vanaf dat moment zijn we ook al 11 maanden verder zonder maar een enkel tegen van een zwangerschap. Gaan nu actie ondernemen bij de arts voor controle. :oops:

Gr Ilse

5. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Houd moed. Ik voelde me na een half jaar bij de eerste ook zoals je nu beschrijft, maar in de 7e ronde was het plotseling raak. Geduld hebben is heel moeilijk, zeker als je de eerste keer helemaal niet hebt hoeven wachten. Ook ik hoop de 2e keer sneller zwanger te zijn, maar wat is een half jaar op een mensenleven? als het nog een maand of wat duurt, dan is het nog evn geduld hebben, maar het is het wachten waard, toch?!
    Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal snel (weer) zwanger zijn!

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik herken jullie gevoel! Bij de eerste was het met 3 maanden raak, de tweede was meteen en nu we graag een derde kindje wilde duurde het 6 maanden. Had diep van binnen de hoop een beetje opgegeven terwijl we niet eens een jaar bezig waren. Uiteindelijk door een overlijden in de familie een tijdje niet mee bezig geweest en eind van die maand was het raak. Ik denk dat ik er na de eerste 2 maanden gewoon teveel me ebezig ben geweest. Probeer het niet op te geven en zovele mogelijk aan wat anders te denken (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het)

Allemaal heel veel succes!

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Meid ik ken je gevoel, Ik zit nu ook in ronde 6 :(
    Wij zijn in november gestopt met de pil.
    Ik blijf hoop houden want bij Stijn hebben we er 16 maanden over gedaan dus ik hoop dat het nu binnen die 16 maanden lukt.

Ik hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger zullen zijn.

8. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hier ook 6e ronde.. uhmz misschien zelfs bijna de 7e of ... (hoop hoop.., maar denk het niet)
    ken het gevoel hoor.. had/heb ik deze maand ook 'last' van..

succes meiden!

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hier door naar ronde 8 alweer :cry: ik wordt er echt een beetje moedeloos van :cry:

10. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Dat gevoel van moedeloosheid herken ik maar al te goed.
    Wij zijn voor onze eerste bezig, en zitten nu al in de 13e ronde (Terwijl ik met vrijwel alles enorm "gemiddeld" ben :rolleyes: ).

En het lijkt of iedereen om ons heen zo ineens zwanger wordt. Behalve wij, dus.
    Zie ik iedere dag twee collegaatjes met een steeds dikker wordende buik en dan in de familie ook nog iemand die net bekend heeft gemaakt zwanger te zijn.
    Word ik soms best een beetje jaloers en verdrietig van.
    Wanneer mogen wij?
    *zucht*

Maar dan weet ik dat we niet eens degenen zijn die het langst bezig zijn...
    Er zijn mensen die zijn na twee jaar nog niet zwanger...

11. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    lyst jeetje kan me voorstellen dat het nu echt vervelend gaat worden als je het jaar voorbij bent! Ik zie dat je een erg onregelmatige menstrutie hebt. Gebruik je ook ovulatietesten?

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier 3 jaar gewacht, misschien beurt het jou op :-D

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Zit ook in de 7de ronde :( . Maar ergens weet ik ook dat ik niet zo ongeduldig moet zijn, het zal heus wel komen. Maar dat is het hem nou juist.. als je iets graag wilt hebt je geen geduld ](*,) !

Ben nu al vroeg begonnen met ovu-testen en er stond gisteren al een aardige streep. Nog niet posi maar toch, ben benieuwd! Is al snel toch..?

Succes allemaal!

14. Wat fijn om t lezen dat we er allemaal het zelfde over denken...
    Vanaf gister heb ik even een stapje terug gedaan... ik was er idd veeeeeel te veeeeel mee bezig.
    Ik zeg niet dat het dan juist niet lukt maar iedere keer weer een flinke terleurstelling is ook niet leuk.
    Nu heb ik voor mezelf ingenomen... HET "komt" vanzelf wel... ik stap weer af van de ovu testen, vorige maand voor het eerst gedaan.
    Vond het wel heel leuk om te doen maar je gaat er zo van uit dat het raak is... omdat je precies op de goede momenten gevreeƫn hebt.
    Helaas... het tegedeel is bewezen, weer niet raak, en dat was nog erger als de keren daarvoor.
    Dus nu gaan we gewoon vrijen... vrijen... vrijen... enz... en afwachten...
    Wel zal ik hopelijk weer merken wanneer ik me ei heb want dan weet ik wel wanneer ik ongie moet worden ;)

Bedankt allemaal voor de reacties!
    Dikke Knuffel MIJ

15. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Hoi!

Het gevoel komt mij ook bekend voor. 7,5 maand verder en 4 cyclussen gehad. Geloof er bijna niet meer in dat het bij ons vanzelf een keer gaat komen wat natuurlijk niet waar is maar toch...af en toe dan denk je; het komt nooit!
    Nou ja, moed houden en zelfs aan jaar proberen is nog niet eens echt reden voor zorgen. Zwanger worden is gewoon zo'n geluk hebben dat alles op z'n plek valt!

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wat herkenbaar!

Van de eerste heel snel zwanger geraakt. Eerste ronde vroege miskraam en daarna na 3 maanden alweer raak. Nu we voor een tweede gaan duurt het al 8 maanden... Ook gewerkt met ovutests, maar zonder resultaat.

Deze maand hebben we rust (we hebben bewust niets gedaan ronde m'n eisprong - die zie ik omdat ik temperatuur). De rust bevalt me uitstekend. Heb het gevoel mezelf weer terug te hebben. Ben heerlijk met andere dingen bezig. Heb per september een nieuwe baan waar ik enorm blij mee ben en kan het zwanger worden weer relativeren. Ik liet me er veel te veel door leiden. Misschien doen we nog wel een maandje rust en gaan we er na mijn menstruatie in augustus weer voor.

Pim

17. ooit

ooit Lid

17 jan 2008
    43
    0
    0

prcies het zelfde.............:(

18. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik ben afgelopen week naar de huisarts gegaan, ik was het echt beu.

Ze was hartstikke begripvol en zei dat ik toch moet proberen het van me af te zetten (er niet TE veel mee bezig te zijn) en me lichaam en geest proberen open te stellen.

Als ik na de zomer nog niet zwanger ben, mag ik ff bellen en kan ik een doorverwijs kaart ophalen voor de gyn.

Liefs Inger

Deel Deze Pagina