pcos en tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liyana89, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liyana89

Liyana89 Actief lid

7 feb 2015
    342
    22
    18
    Hoi dames

Zoals de titel zegt Ik heb pcos. Heb wel 1 dochter van 2.5 jaar. Bij haar heb ik clomid gebruikt maar sloeg niet aan. Toen zijn we begonnen met spuiten. Wij gingen op vakantie dus die maand heb ik geen behandeling geraakt en ja ik ben die maand zwanger geraakt zwangerschap ging ook heel goed.Na de geboorte heb ik niks gebruikt en mijn man ook niet maar ben nog steeds niet zwanger geraakt. Ik wil daarom weer naar het ziekenhuis voor de behandeling wie heeft nog meer pcos en bezig met het tweede kindje of hoelang heeft het geduurd bij de tweede soms voel ik als of het tweede niet gaat lukken

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ik ben zwanger van de 2e, dmv clomid. 1e keer 10 mnd totaal geduurd, nu maar 2!!Ook PCOS. spontaan zwanger worden met PCOS is best een uitzondering dus vind t niet gek dat je niet zwanger bent geworden.
    Heb je wel een cyclus?
    Ik zou naar t ZH gaan en de opties bespreken! Succes en hopelijk snel babynieuws!

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hier ook pcos zwanger geworden. Aan eerste kindje in de eerste ronde clomid.

Nu net weer gestart voor een tweede wondertje. Ik ben nu aan de provera bezig, nog 3 dagen en hopelijk dan snel een ontrekkingsbloeding....dan mogen we weer starten met clomid.

Deel Deze Pagina