Hoi Meiden, Ik wil binnenkort gaan beginnen met het Prodimed diet. Een dame bij ons in het pand is er goed mee afgevallen. Ik heb zonet een mail verstuurd naar een dietiste voor meer info. Wie van jullie heeft ervaring met dit dieet? Ik hoor het graag. Groetjes Elvira
Ik heb even hun site bekeken en daarop zie ik dat het een eiwitdieet is. Maar begrijp ik het goed dat je dan maaltijden eet met heel veel groente en als aanvulling die gerechten van hun? Of moet je juist alleen die producten van hun eten? Dan ben ik namelijk bang dat je wel het één en ander aan voedingsstoffen tekort komt. Eigenlijk geven ze dat zelf al aan door ook een potje multivitamines te verkopen...
Ik zelf heb het niet zo op die dieten.. ik wil binnenkort ook gaan afvallen een paar kilo alleen denk ik toch maar dat ik voor gezonder eten en de sportschool ga.. ik heb ook eerlijk gezegd nog nooit van dit diet gehoord..
Ik heb eens gegoogeld en ben wel nieuwsgierig geworden. Ik kan weinig concrete info vinden over wat je nou uiteindelijk kwijt bent aan het dieet (betaal je per week of per product?) En wat je uiteindelijk lifestyle moet zijn als je op je streefgewicht bent. Ik lees in ieder geval ook niets negatiefs over het dieet en dat is ook veel waard! Ben erg benieuwd naar de info die je krijgt van de diettiste!
Prodimed, is een dieet gebaseerd op zakjes en poedertjes. Je valt er ongelofelijk hard mee af, maar het kost 100 euro in de week Het bestaat uit een paar fases, en de laatste fase zou je moeten helpen om daarna op gewicht te blijven. Ik ken iemand die is echt in 7 weken tijd ongelofelijk veel afgevallen, en ze is de eerste weken van de prodimed heel misselijk geweest, zo vies smaakte het zei ze Kijk het is best leuk om zoveel af te vallen in een korte tijd, maar 100 euro in de week vind ik echt belachelijk.
Elk dieet helpt (zolang je je er maar strikt aan houdt) Maar je moet er een keer mee stoppen lijkt mij en dan ga je weer normaal eten en dan? dan kom je net zo hard weer aan. Ik vind dat je heel je eet en levensstijl aan moet passen dus goed en gezond en gevarieerd eten en veel bewegen. Dat helpt blijvend!
helemaal mee eens, en het is nog goedkoper ook maar veel succes met dieten in elk geval (hoe je het ook gaat doen!)
eens met zustertje, en daarbij, er zijn vast en zeker wel goedkopere manieren die je kunnen helpen met afvallen! 100 euro per week ! is toch niet normaal?
Ja, je valt er ongelooflijk hard mee af... als iets te mooi is om waar te zijn, dan is waarschijnlijk ook zo. Het punt is als je een dergelijk crash-dieet volgt (want geloof dat zijn dit soort dieten gewoon) je je lichaam in een spaarstand zet, waar het enorm efficient omgaat met de energie (daarmee bedoel ik de calorieën) die het wel binnen krijgt. Wanneer je weer normaal gaat eten, kom je weer net zo hard aan en vaak ook nog een beetje extra. Ik zal wel ontzettend cynisch zijn, maar dit soort diëten hebben er ook helemaal geen baat bij dat jij blijvend afvalt. Als iedereen dat wel zou doen, dan zijn ze nl. out of business.. Een teveel aan eiwit schijnt overigens ook niet zo best te zijn voor je nieren, maar dat terzijde.. ik kon zo 1-2-3 niet opmaken hoeveel eiwit je met dit dieet binnenkrijgt. Het klinkt saai, maar inderdaad: gewoon gezond eten werkt het beste. Je hebt de meeste kans om blijvend af te vallen als je zo'n pond per week afvalt, dat komt globaal neer op een energiebesparing van 3500 calorieën per week. Omgerekend komt dat neer op zo'n 1500 calorieën per dag.
mijn nicht is met een dieet met shakes enzo onder doktersbegeleiding megaveel afgevallen. maar het is en blijft een crashdieet, dus ze is alles weer aangekomen plus nog wat meer.. ik pas 2x in haar en ik heb mt 46!
elvira 5 collega\s hebben dit gedaan en mijn moeder is er ook 10 kg mee kwijt, 1 ervan is zelf consulente geworden. idd kost het veel geld (maar dit is afhankelijk van hoeveel je kwijt wil hoor) de 1e fase kost ongeveer 90 per week.. maar stel dat je 10 kg kwijt wil, zoasl mijn mama, dan doe je de 1e fase 1 a 2 wken, en daarna ga je naar fase 2 waar je al iets minder zakjes moet en iets normaals te eten mag... t is t wel waard vind ik..mijn moe ook, want ze is reuze tevree let op : smaken verschillen, de meesten vinden het niet erg lekker, maardoor zelf met kruiden enz te werken kun je het wel lekkerder maken.