Hallo allemaal, Sinds een aantal weken kreeg ik steeds wat meer last van mijn rug. Nu heb ik enige tijd geleden last van Spit gehad, dus ik dacht dat dat het nu ook weer was. Het was er alleen niet echt in één keer ingeschoten. In ieder geval afgelopen weekend de huisartsenpost gebeld voor pijnstilling en gister gewoon aan het werk gegaan. de pijn werd echter niet minder, eerder erger. Mijn been begon te "slapen" en tot mijn grote verbazing liet ik mijn plas gewoon lopen. Vervolgens thuis in tranen uitgebarsten, en door manlief weer naar de huisartsenpost gebracht. Na onderzoek zei ze dat het niet nu een acute hernia was, maar dat ik het wel goed in de gaten moest houden, omdat ze het niet vertrouwde. Ik kon nl. nog wel op mijn hakken en tenen staan, en bij bepaalde oefeningen had ik geen pijn. Jullie kunnen het natuurlijk wel raden. Sinds vanochtend lukken die laatste dingen ook niet meer. Mag zo (10.20) dus weer naar de dokter. Maak we toch wel een beetje zorgen. Helemaal omdat ik dus WEER mijn plas heb laten lopen. Zou dit dan toch wel een hernia zijn? En wat kan ik er dan mee? Iemand ervaring?
ik weet het niet, maar ik vind het wel heel erg vervelend voor je! en dan met een kindje van 10 maanden niets kunnen doen.. hoe was het bij de dokter? hoop dat alles goed komt!
Hoe is het gegaan? Bij mij werd er gisteren (gelukkig) alleen n gespannen rug geconstateerd. Heb ook zenuwpijnen nl..
Zo, dat duurde even. De huisarts stuurde me na overleg met de neuroloog door naar het ziekenhuis. Uiteindelijk een middag opgenomen geweest, een MRI gehad en een aantal bezoekjes van de arts. Enorm geschrokken omdat ze meteen over opereren begonnen. Gelukkig valt het allemaal reuze mee. Geen operatie dus. Nu dus rustig aan herstellen. (duurt wel een paar weken) Wel lastig omdat ik idd niks met FEnna kan. Morgen dus mijn moeder en overmorgen mijn schoonmoeder ter ondersteuning. Bah.