Jawel ikke... Veel kilo's, nog meer euro's en 1 galblaas aan verloren. Vond het ook niet te pruimen. Kan het je dus niet aanraden, sorry.
Ik heb het een aantal jaar geleden gevolgd, maar ik ben er helaas ook niet echt positief over. Ik ben in korte tijd wel veel kilo's verloren, maar vond het ook niet te eten en op een gegeven moment had mijn lichaam er blijkbaar ook genoeg van, aangezien ik op een gegeven moment niets meer kon binnen houden (maar daar val je natuurlijk ook wel weer lekker vanaf ).
Ik heb het een aantal jaren geleden gedaan. Niet alles is inderdaad even lekker, maar goed ik ben er wel 26 kilo mee afgevallen in een hele korte tijd. Nadeel is alleen dat deze kilo's er na 7 jaar (en een zwangerschap) er weer aan zitten....
Collega van mij moest veel afvallen voor ene operatie. Dat was gelukt, maar complicaties na de operatie vanwege ondervoeding...
Ik heb ervaring met Protifast (is hetzelfde, alleen ander merk). Ben er vele kilo's mee afgevallen, maar die zitten er inmiddels allemaal weer aan plus een paar kilo meer. Mijn advies: alleen doen als je heeeeel goed begeleid wordt. Het afvallen is namelijk geen probleem, maar je eetpatroon na afloop aanpassen zodat de kilo's eraf blijven is zo ontzettend moeilijk.
tja probleem is dat ik voor mijn gezondheid wil afvallen. even snel kilo;s afvallen en dan rustigaan gewoon verder. Ik val niet veel af van gewoon dieeten.... maar dit is dus niet echt optie zo te lezen. gr brenda
Op mijn eet patroon viel ook niet veel aan te merken, eet eerder te weinig dan te veel. Maar afvallen ho maar. Prodimed werkt dan wel (niet gek als je kijkt hoeveel calorieën je binnen krijgt) maar het is echt funnest voor je stofwisseling, mijn metobolisme is volledig ontregeld. Door gezond te eten en te bewegen hoop ik dit weer normaal te krijgen.
heb je het lang gebruikt? of was het al snel ontregeld, ik zit te denken even te doen even wat kilo;s eraf. zit nu echt op een moment dat ik het het zat ben. tja eet waarschijnlijk ook te weinig!! maar ik heb smorgens en smiddags genoeg aan een beterham, kan er nog moeilijk een bijproppen. br brenda
Ik heb het 2 jaar terug gebruikt onder een strengen begeleiding en was in 4 maanden 18kg afgevallen, en na een jaar weer 25kg aangekomen. Het was duur en niet altijd even lekker. Na de prodimed wilde mijn lichaam niet meer dieeten of afvallen, en het heeft een jaar geduurd voordat mn schildklier weer goede waardes had. Dus ik heb vorige maand een gastric bypass operatie gehad en dat gaat helemaal geweldig. Dit had ik jaren eerder moeten doen.
Is het niet zo dat je beter je eetpatroon om kunt gooien (eventueel met hulp van een diëtiste als je dat zelf niet goed kunt/wilt)? Als je er voor zorgt dat je ALTIJD de juiste en niet te veel voedingsstoffen binnenkrijgt zou je af moeten vallen en zo moeten blijven.
goededag, Ik heb via dietiste gedaan, maar 5 boterhammen per dag krijg ik echt niet weg! als ik van smorgens ophad moest ik aan de middagboterhammen beginnen en daarna warm eten. Ik was heledag met eten bezig en aan het eten. Zat gewoon te kokhalsen boven mijn avondeten omdat ik zo vol zat. Ik wilde minder eten en toen reageerde ze heel kattig. Wat wil je nu, afvallen of niet....tja ik wil wel afvallen, maar moet wel prettig zijn! je moet niet omkomen van de honger, maar ook niet volproppen.
Misschien een andere diëtiste proberen dan? Ik begrijp wel wat ze wilde doen, je kreeg waarschijnlijk alleen voedsel wat langzaam verteerd zodat je niet vanalles gaat eten wat je niet nodig hebt. Maar goed het was alleen een tip . Succes met afvallen.
tja kan mijn schoonzus eens vragen, die is met de opleiding bezig! misschien heeft ze nog iemand nodig voor ervaring.... tja werd niet goed van die diettiste.... ging er op geven moment met angst en beven er naar toe hahahaha
Ik ben trouwens zelf heel tevreden over Weight Watchers (online). Ik ben me nu meer bewust van wat ik eet, maar mag alles eten. Het is alleen een kwestie van keuzes maken en soms van een beetje plannen. Zitten ook heel erg lekkere recepten bij! Ben nu bijna 12 kilo afgevallen in 4 maanden tijd..
tja ik heb dat ook gedaan, maar vind gedoe om elke keer alles erin te zetten...en vind resultaat te langzaam hahaha maar mijn idee was om een maand streng te doen en dan over te stappen naar ww. want denk dat het wel prima systeem is.
Zoek eens even naar Yvonne Lemmers , Grip op Koolhydraten [GOK], is een andere manier van eten maar zeer effectief!