Hier is ooit eens een topic over geweest. Zijn hier nog meiden die er meer van weten. Ik vindt het n.l opvallend dat deze maand mijn nod, mijn eventueel uitgerekende datum en de tijd tot mijn zoontje zijn 2de verjaardag heel veel overeenkomen. Allemaal 2tjes en 1tjs. Nod: 20-01-2010 mogelijke uitgerekende datum: 01-10-2010 Op de nod is het nog 2 maand, 1 week en 1 dag tot Jasper zijn 2de verjaardag. Zou dit een goed teken zijn?
Ik weet niet of het wat te maken heeft met goed of slecht, maar mijn zus had het ook. De hele zwangerschap zat ze met het cijfer 2. Takeisha is uiteindelijk geboren op 6-12-2009, om 12.12. Ze woog 3412 gram en was 52 centimer. Ze had dat gevoel de hele tijd en uiteindelijk zijn het bijna allemaal tweetjes geworden. Misschien dat het toch wel enige invloed heeft
mijn dochter zou geboren worden op 3 febr 2007 en een vriendin van mijn moeder zei steeds nee hoor ik voel dat het een pienter kindje wordt en de 7 en de 2 kwamen steeds naar voren noa is geboren op 7-2-2007
Wat ik wel heb, is dat als deze beeb blijft plakken, ik 29 jaar en 2 maanden ben als ik beval, en mijn moeder was ook 29 jaar en 2 maanden toen ze van mij beviel.
heb dit zelf altijd gehad met het getal elf, dus dacht dat mijn dochter ook wel op een datum met een 11 zou komen. maar nee hoor, om 20-08-2008 om 08.20
ja he? ben ook erg benieuwd waar deze baby mee gaat komen.. 10.01.10 zal er niet meer inzitten ben ik bang..