Iets wat er nog wel is, maar wat ze veranderd hebben; Bros (chocolade)! Vond ik vroeger toen die repen veel grover waren veel lekkerder dan nu!
ja ik vind het nu niet meer lekker :x En ik mis de mcrib........overigens nog wel te verkrijgen in Duitsland. Punica, was vroeger ook lekker, nu is het er weer, maar het is een hele tijd weg geweest.
ik mis al een tijd de maxibon dat lekkere ijs met aan 1 kant koek en de andere kant chocola, hier helaas niet meer te krijgen. en vroeger had je dat poppetje fido dido ofzo en daarvan had je lekker 'calippo' ijs!
bebogeen die mis ik heel erg. was een caramel smeersel voor op brood. en de ouderwetse jodevet heerlijk
o en z'n ijsstaafje met een krokant cholaagje en in het midden vloeibare caramel ik ben dol op caramel en je kan dus wel begrijpen dat ik de die ene magnum double caramel ook heel erg mis "watertanden"
@lovewinnie: bebogeen hebben ze hier nog gewoon bij de plus en super de boer hoor. Ik mis die staafjes met regenboogsuiker, vond ik altijd erg lekker.
bebogeen bestaat nog steeds hoor! Ik mag het momenteel niet, maar stond hier anders regelmatig in de kast Ik mis de Sky: was een ijsreep met een bros-achtige chocola van binnen. En eerder hadden ze een kant-en-klare mix voor american pancakes. Ik nam dan altijd die met chocoladestukjes en nootjes. MMMMM
IEUUUWWW zo goor he haha. Hebben ze die niet op de markt trouwens? Ik mis zo erg maar dan echt heeeeeel erg en dit al enkele jaren en blijf kijken of ze terug zijn, chocoladeschuimpies met een chocolade onderkant.(weet de naam niet) Ze waren ovaal en kocht ze vroegah, zo heel vroegah bij de appie hein.
Jaa.. klopt die bedoel ik..! Ze hebben ze nog wel bij de Aldi.. maar vond die smaken van Joekels zo lekker.. weet jij ze nog ergens waar ze die verkopen..?
In NL mochten ze niet meer verkocht worden! Echt balen want die waren zoooo lekker! Net als de Speedy ijsjes en de Maxibon, ook zonde dat die nergens meer te krijgen zijn!
Het ging om de naam geloof ik? Ik weet het niet helemaal zeker meer! Misschien Carvan Cevitan mailen?