Saigon Sticks. Volgens mij was dat een (wereld)gerecht van Knorr. Helaas hebben ze het niet meer. Is een jaar of 5 geleden verdwenen. Vond ze toen nog een keer bij de Xenos (of all places haha). Nog een paar doosjes ingeslagen, daarna nooit meer gezien.... En de taco-ijsjes, oooh wat waren die ook lekker zeg!
Jaaa, die at ik ook altijd, dan de picanta! Echt zooo stom dat ze die niet meer verkopen! Is de enige diepvriespizza die ik echt lekker vind...
Een heel oud ijsje, de vlaggestick. Rood was framboos of aardbei, wit wat citroen, blauw was iets van blauwe bes. Mickey Mouse dropkauwgom De oude Herbal Essences. Die nieuwe troep vind ik stinken en ik krijg mijn haar niet meer lekker zacht met de conditioner. En bestaan die enorme cornettos met pistache en advocaat nog? Ik ben al 8 jaar uit Nederland weg.
Heinz 57 saus. Is wel in de States te krijgen, maar in NL nergens meer te vinden. Nivea massage olie ongeparfumeerd.
Vroeger hadden ze bij de jamin een geel kartonnen kokertje met zoet/zuur poeder erin. Je moest er dan in dippen met een dropstaafje. Heerlijk vond ik dat, maar heb ze nergens meer gezien!!
iemand heeft het al eerder in dit topic gezegd.. De pasta choca beregoed. (de echte stroperige.... Als je dat op je mes deed, liep het zo weer terug in de pot) Wat ben ik boos geweest toen die eruit ging.. En nog.... :x Dat was echt de allerlekkerste pasta EVER.
Ik mis die ijsjes die er uit zagen als de raket, maar dan waren ze rood onderaan en wit bovenaan en het topje was van chocola. Heb ze denk ik al meer dan 15 jaar niet meer gezien
De jachtschotel van de c1000. Pomtips van smith's maar dan de paprika variant. De waterkipfilet. En frisdrank genaamd snor (je moest er een schuimsnor van krijgen, maar dat werkte niet maar was wel heel erg lekker) Drinkyoghurt banaan, in van de smalle bekers. Aardbei milkshake van de aldi. (kant en klaar, schudden met die beker) IJsjes: kuifje, spijkerbroek, cornetto chocolade, toverijsjes (die waren blauw en dan kwam er een of ander plaatje naar voren)
dip dap, zo´n mierzoet stokje dat je in druivensuiker dipte, weet iemand uberhaubt wat ik bedoel? ik kocht dat vroeger altijd na de zwemles......ik zou het nu niet meer lusten denk ik hoor, hihi!
heb wel een tijdje terug zoiets gekocht, maar het heette anders was een zakje met rood en oranje, ene poeder was cherry andere sinas, erg smerig hihi