Dat had ik ook, maar als je daarna je voeten insmeert met vaseline of iets anders vettigs en even een katoenen sok aan doet dan werkt het bij mij wel. Onze droger geeft de was na 3 uur draaien alsnog zeiknat terug.
Oh echt? Ik vind dat spul geweldig, gebruik het afwasmiddel en de ontvetter spray. Vind de afwasmiddel zelfs beter ontvetten dan dreft
Ik vindt trouwens die leifheit dweil echt frut en dan die variant waar je de dweil er aan vast plakt. Na een tijdje ging de stof al kapot terwijl je er veel voor betaald
Hahaha inderdaad Of de "haarverf barbie", na 1x helemaal verlept.. En die blaffende hondjes op batterijen van vroeger die een salto konden maken, die van mij kwam altijd op zn hoofd terecht Ik wist dus al vroeg dat reclame's niet te vertrouwen zijn.
o oh, die heb ik net gekocht. Niet de dweil, maar de raamwisser, omdat er een uitschuifbare stok bij zat die je tot 4 meter kan uitschuiven. Ik hoop maar dat die niet over een week al kapot is.
zoontje heeft voor sinterklaas een brandweerboot gehad voor in bad, kon varen en spuiten... is het zo slecht gemaakt dat er water bij de batterijen komt. Tja, die deed het dus niet lang voor de rest weet ik zo snel niet
Ik ook wel hoor, nog steeds zelfs. Zo wou ik altijd heel graag het Muizenval spel. Kreeg ik die eindelijk en wat was het een teleurstelling. Dochter wou hetzelfde dus ik dacht "die nieuwe versie is vast beter"... Gewoon exact dezelfde troep en dat net valt (weer) niet naar beneden.
Badspeelgoed op batterijen... Kregen als kraamkado. Heel leuk de eerste keer, maar als je 's nachts wakker schrikt van k....muziek in de badkamer dan gaat het direct in de prullenbak. Le Creuset gietijzeren pan.... Hoop geld maar wat een waardeloos ding... Alles blijft aanbranden ook al staat het vuur heeeel erg laag, merk niet echt dat het eten beter smaakt. Het is jammer dat Tefal geen braadpannen maakt.
Heel veel spellen voor de kinderen. Dokter bibber bijv, wat een flutspel voor een hoop geld. Een massage nek kussen van de huishoudbeurs, zonde geld 😔. Leifheit dweil die hier al eerder genoemd is idd ook. Oh de eettafel stoelen van Rivièra maison.. 250 ps en binnen 2 jaar zakken ze door, kraken ze en is de achterkant afgebroken, plaatjes eraf enz. Nog nooit zulke slechte stoelen gehad! Voor mij om die reden geen Rivièra maison meer.
de flop voor mij was een epilator. werkte bij mij voor geen meter want mijn beenhaar is te dun dus breekt af en sloeg het grootste deel over. de windowvac vind ik wel goed eigenlijk. zelfs mijn man kan het streeploos en dat is echt geen poetswonder.
De meeste spullen van de action, zowel speelgoed als gebruiksvoorwerpen. Het meeste (niet alles) gaat zo snel stuk, of werkt totaal niet en toch blijf ik er kopen 😅
De zakloze Philips stofzuiger. Moest zo vaak zakken vervangen dat ik dacht dat een zakloze beter was. Nou vergeet het maar. Je bent steeds rommeltjes uit de bak aan het trekken, omdat de boel anders vastloopt. Lange haren, alles gaat vast zitten. En qua zuigkracht is ie ook niet om over naar huis te schrijven:x
Ja, net nog gehad. Heb zo een epileermachine gekocht van Veet, de Sensitive Precision. Om in een handomdraai volgens de reclame je wenkbrouwen te epileren. Nou niet dus. Trekt of scheert geen enkel haartje weg. Weggegooid geld.
Wasmiddelreclames. Witte sokken die vies zijn aan de onderkant komen er echt niet hagelwit uit. Laat staan dat ik ze in een bolletje/opgerold in de wasmachine zou doen.
Ik lees al veel over Veet, ik ben ook niet tevreden. De waxstrips halen nog niet een kwart van de haartjes weg en de Spa Wax is alleen maar een kliederboel. Je kunt beter naar de schoonheidssalon gaan of gewoon scheren. Verder vind ik keramische koekenpannen echt een drama. Na een keer gebruiken zijn ze al beschadigd. De Window Vac werkt hier wel supergoed. Echt een fijn ding.