Producten die het niet waar maken

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 22 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Dat had ik ook, maar als je daarna je voeten insmeert met vaseline of iets anders vettigs en even een katoenen sok aan doet dan werkt het bij mij wel.

Onze droger geeft de was na 3 uur draaien alsnog zeiknat terug. :(

2. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Oh echt? Ik vind dat spul geweldig, gebruik het afwasmiddel en de ontvetter spray. Vind de afwasmiddel zelfs beter ontvetten dan dreft

3. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Ik vindt trouwens die leifheit dweil echt frut en dan die variant waar je de dweil er aan vast plakt. Na een tijdje ging de stof al kapot terwijl je er veel voor betaald

4. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha inderdaad :D Of de "haarverf barbie", na 1x helemaal verlept.. En die blaffende hondjes op batterijen van vroeger die een salto konden maken, die van mij kwam altijd op zn hoofd terecht :( Ik wist dus al vroeg dat reclame's niet te vertrouwen zijn.

5. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    o oh, die heb ik net gekocht.
    Niet de dweil, maar de raamwisser, omdat er een uitschuifbare stok bij zat die je tot 4 meter kan uitschuiven.
    Ik hoop maar dat die niet over een week al kapot is.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.432
    113
    zoontje heeft voor sinterklaas een brandweerboot gehad voor in bad, kon varen en spuiten... is het zo slecht gemaakt dat er water bij de batterijen komt. Tja, die deed het dus niet lang

voor de rest weet ik zo snel niet

7. bea1988

bea1988 Actief lid

10 jan 2016
    245
    40
    28
    Toen ik heel klein was, trapte ik er toch altijd in :)

8. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik ook wel hoor, nog steeds zelfs. Zo wou ik altijd heel graag het Muizenval spel. Kreeg ik die eindelijk en wat was het een teleurstelling.
    Dochter wou hetzelfde dus ik dacht "die nieuwe versie is vast beter"... :( Gewoon exact dezelfde troep en dat net valt (weer) niet naar beneden.

9. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Badspeelgoed op batterijen... Kregen als kraamkado. Heel leuk de eerste keer, maar als je 's nachts wakker schrikt van k....muziek in de badkamer dan gaat het direct in de prullenbak.

Le Creuset gietijzeren pan.... Hoop geld maar wat een waardeloos ding... Alles blijft aanbranden ook al staat het vuur heeeel erg laag, merk niet echt dat het eten beter smaakt. Het is jammer dat Tefal geen braadpannen maakt.

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.922
    9.438
    113
    Gelderland
    Heel veel spellen voor de kinderen. Dokter bibber bijv, wat een flutspel voor een hoop geld. Een massage nek kussen van de huishoudbeurs, zonde geld 😔. Leifheit dweil die hier al eerder genoemd is idd ook.
    Oh de eettafel stoelen van Rivièra maison.. 250 ps en binnen 2 jaar zakken ze door, kraken ze en is de achterkant afgebroken, plaatjes eraf enz. Nog nooit zulke slechte stoelen gehad! Voor mij om die reden geen Rivièra maison meer.

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    de flop voor mij was een epilator.
    werkte bij mij voor geen meter want mijn beenhaar is te dun dus breekt af en sloeg het grootste deel over.

de windowvac vind ik wel goed eigenlijk.
    zelfs mijn man kan het streeploos en dat is echt geen poetswonder.

12. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    De meeste spullen van de action, zowel speelgoed als gebruiksvoorwerpen. Het meeste (niet alles) gaat zo snel stuk, of werkt totaal niet en toch blijf ik er kopen 😅

13. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    De zakloze Philips stofzuiger. Moest zo vaak zakken vervangen dat ik dacht dat een zakloze beter was. Nou vergeet het maar. Je bent steeds rommeltjes uit de bak aan het trekken, omdat de boel anders vastloopt. Lange haren, alles gaat vast zitten. En qua zuigkracht is ie ook niet om over naar huis te schrijven:x

14. rums

rums Niet meer actief

Blus je wel af met water?

Hier ook die Welt verwijderbaar wat een deceptie

15. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Leen bakker matrassen vulling klopt niet. En zere rug

16. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, net nog gehad. Heb zo een epileermachine gekocht van Veet, de Sensitive Precision. Om in een handomdraai volgens de reclame je wenkbrouwen te epileren. Nou niet dus. Trekt of scheert geen enkel haartje weg. Weggegooid geld.

17. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Ik hou mijn hart vast 😅

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Wasmiddelreclames. Witte sokken die vies zijn aan de onderkant komen er echt niet hagelwit uit. Laat staan dat ik ze in een bolletje/opgerold in de wasmachine zou doen.

19. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Hoe bedoel je? Ik gebruik olie en verder niets... Binnen no-time zit het vlees vast aan de bodem ;)

20. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ik lees al veel over Veet, ik ben ook niet tevreden. De waxstrips halen nog niet een kwart van de haartjes weg en de Spa Wax is alleen maar een kliederboel. Je kunt beter naar de schoonheidssalon gaan of gewoon scheren.

Verder vind ik keramische koekenpannen echt een drama. Na een keer gebruiken zijn ze al beschadigd.

De Window Vac werkt hier wel supergoed. Echt een fijn ding.

Deel Deze Pagina