Ik vind de IPL juist geweldig! Na twee behandelingen al haarloze benen voor een paar weken. Wat hier niet werkt is noppenfolie voor het verwarmen van je zwembad. Het water is nog steeds zo koud als voorheen. Brrrr......
Een Dyson. Duur ding, maar na 2 maanden hebben we hem gefrustreerd naar mijn bedrijfspand over gedaan Wat een onding. Zoog verschrikkelijk hard, maar alles schoof voor het ding uit, en er bleef erg veel in steken. Erg jammer van het geld, maar ik heb snel weer een Miele gehaald (die na twee weken kapot ging omdat de zak niet goed zat en er dus stof in de motor was gekomen, nu heb ik een Henry omdat die een erg lang snoer beloofde en mijn man dacht dat dat wel een echt fijne zou zijn, maar ook die is niet zo fijn als mijn oude vertrouwde Miele )
Even off-topic: probeer een Nikfisk. Mijn ouders hebben al meer dan 10 jaar dezelfde Nilfisk bedrijfsstofzuiger en wij hebben een "gewone" Nilfisk. Dat ding gaat al vier jaar mee terwijl we andere merken na één of twee jaar weg konden gooien. Zelfs een Miele.
Zie hier een aantal dingen van m'n bedrijf langskomen Management probeert ze langs ramen en deuren te verkopen. Als ik de feedback hier zie, moeten de mensen bij Marketing en Sales geen al te grote bonus verwachten
Na wat falende ben ik ook voor een Miele gegaan. Heel fijn ding. Maar het snoer is zo kort. Ik kan niet eens de hele woonkamer doen zonder hem over te pluggen. En ik woon echt niet in een villa p.s. Ik heb dat ding ook al zo'n 10 jaar en doet het nog als nieuw. Daarbij was de wettelijke toegestane kracht toch minder geworden? Dus wees blij als je een goede hebt die het lang doet.
HG schimmelverwijderaar. Is gewoon bleek, dus je hebt de schimmel nog wel, maar hij is mooi wit. Ik maak hem trouwens zelf: grote scheut dikke bleek in een lege spray flacon, heet water erbij en spuiten maar. Ff in laten werken en afspoelen. Tadaaaa onzichtbare (maar stiekem nog steeds ranzig en ongezonde) schimmel.
Alle wcverfrissers. Als ik de pech heb dat ik later wakker word dan mijn man en ik moet nodig, heb ik het idee dat het bloemenveld wat mij beloofd is middenin een riool ligt.
En haat aan kinetisch zand! Degene die dat uitgevonden heeft, wil ik mijn kinderen wel eens uitlenen. En hun doos kinetisch zand erbij. Valt steeds op de grond, dus als je het wil oprapen, zit het vol met broodkruimels, haren of wat er toevallig op je vloer ligt. Toen dacht ik: ik laat ze ermee in de tuin spelen!! Ik heb serieus mijn tuin kunnen stofzuigen. Kaa uu thee zooi!!!
Gelnagellak zonder lamp. Zou tot twee weken netjes blijven zitten. Mijn record staat inmiddels op twee dagen
Alle mascara's die beloven hetzelfde volle gekrulde effect te geven als nepwimpers dat doen... mooi die wimpers op de reclame maar ik heb ze nog nooit zo gehad en blijf er toch steeds intrappen door maar nieuwe merken te proberen