Vandaag kreeg ik een blaadje van Yves Rocher in de brievenbus. Normaal gooi ik het altijd meteen weg, maar dit keer niet. Op de voorkant stond: 100 producten vanaf 1,50. Nou dat trok me wel, aangezien het bijna sinterklaas is, zijn dat soort dingetjes altijd wel leuk. Heb nu een bestelling geplaatst en was in totaal 21 euro kwijt voor best wel wat leuke hebbedingetjes! Wie van jullie heeft dit ook wel eens gedaan, en wat vind je van de producten?
Nou ja zeg!! Zat er toevallig aan te denken om weer eens iets bij Yves Rocher te bestellen. Vroeger kocht ik er best veel, omdat ze steeds van die aanbiedingen hebben. Zijn best lekkere producten.
ik ben er al 8 jaar lid van , en heb zeker ook me vaste producten. Vind het altijd erg goeie acties. En die blaadjes heb ik ook gehad ja, dit keer niks besteld..haha.. eerst maar is opmaken. Maar idd,altijd erg goed spul!
Goed om te horen dat de producten goed zijn. Ja misschien is het inderdaad omdat het een kerstactie is!
Al mijn make-up en parfum bestel ik bij Yves Rocher. Ik heb altijd drie maanden uitstel van betaling. Hier in belgië doen wel meerdere postorder bedrijven dit.
Ik bestelde er ook heel veel(té veel eigenlijk) Wat nu nog in gebruik is,is een flesje parfum (die Nature,maar dan in het bruin) Heb zelfs nog douchegel met dezelfde bodylotion staan,haha.
Nee hoor, dat kan altijd. Ik doe het nooit want ik vind het ook onzin om pas over 2 maanden te betalen wat ik nú koop. Er zit gewoon een acceptgiro in je pakketje en die doe ik meteen dezelfde dag op de post.
Ben ook vaste klant, met vaste bestellingen. Bestel bijv altijd de scheerschuim en aftershave balsem voor mijn man. Ze hebben bijna altijd wel acties met 2 voor 1 of 50% korting op producten naar keuze.
Ik heb Voile D'Ambre ( parfum ) altijd. Die is zoooo lekker Mascara vind ik ook waardeloos, krijg altijd last van mijn lenzen.