Ik heb zojuist een klein strand koeltasje gekocht want ik kon hier nergens een speciaal tasje voor moedermelk vinden. Het is wel een koel tasje en heb er ook van die koel elementen bij, is dit dan ook goed om melk in te vervoeren van m'n werk naar huis/oppas?
Ja zo doe ik het ook. Ik heb een koeltasje van medela (zat bij mn kolf)en een gewone, goedkope werkt perfect
Handiger vind ik persoonlijk een koeltasje van medela plus een koelelement waar uitsparingen voor je flesjes in zitten. Dan blijft het netjes in het tasje zitten en daardoor blijft de melk langer koud.
Ja hoor, werkt prima. Ik had zo'n goedkoop koeltasje van de Wibra of zo en met twee koelelementen erin bleef m'n melk goed gekoeld.
Ok. Ik hoef t in principe alleen even te vervoeren in de auto van werk naar de oppas (10/15 minuten rijden) of in de ochtend van huis naar de oppas (ook 10/15 minuten rijden), maar t is hier in de zomer wel bloedheet dus ik denk dat ik er voor de zekerheid dan 3 koel elementen in doe en daar meteen de koelkast in?