Mijn baby is net 3 maanden en sinds een tijdje wil ze alleen maar liggend op bed drinken ik probeer vaak op schoot te geven maar ze huilt erg en pakt de borst niet. Dit is heel vervelend vooral als ik ergens naar toe moet gaan. Ik heb ook geprobeert te kolfen en dan een flesje te geven maar die wilt ze ook niet. 20 augustus gaan we op familie bezoek in turkije heb geen idee wat ik daar moet doen en in de vliegtuig. Ik hoop dat jullie tips hebben.
hoi soms duurt het even voor we een vraag kunnen beantwoorden, we doen dit werk naast onze baan en ons eigen gezin. Bij dringende vragen kun je altijd een lactatiekundige bij jou in de buurt bellen. Wat je zou kunnen proberen is om half liggend te voeden, dat jij in een halfzit-halflig houding gaat zitten met haar op je buik. Meestal vinden baby's dat wel fijn. Ook in de avond of nacht als ze wat moeier is kun je misschien wat makkelijker experimenteren met een andere houding. Om inspiratie op te doen: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Kraamtijd - Borstvoedingshoudingen Mirjam