Hoi, heb een paar vraagjes. Ik heb nutrilon 2 maanden geleden geopend.Mijn dochter heeft toen 2 keer de fles gehad,daarna heb ik de nutrilon op een droge donkere plaats gelegt kan ik die nutrilon paket dan nog gebruiken???Er staat op de achterkant na opening binnen 4 weken verbruiken... Mijn dochter wordt morgen 11 weken.Sinds 2 dagen huilt ze af entoe nadat ze de borst heeft gehad.Wij denken dat ze niet genoeg heeft aan borstvoeding.Is het goed als wij 1 keer per dag kunstvoeding zoals nutrilon gaan geven???Ik wil het liefst mee wachten,maar als zij nog honger heeft moet ik wel beginnen...
Kunstvoeding moet je echt binnen 4 weken opmaken of weggooien. De bacteriegroei is dan onverantwoord, je kindje kan er ziek van worden. Je zit waarschijnlijk in de regeldagen (rond de 10 weken). Een paar (3-4) dagen elke 2 uur aanleggen (of eerder op verzoek) en na een paar dagen heeft ze weer meer dan genoeg aan jouw melk. Kunstvoeding bijgeven maakt je probleem alleen maar erger. Vaker voeden lost je probleem op. Sterkte meid. PS Wij zijn helaas niet altijd online. Bij heel dringende vragen kun je beter je huisarts, het consultatiebureau of je verloskundige bellen.