Helaas Na bijna 7 maande de jongens zelf gevoed te hebben is het ver op.Oke weet de rede ook wel ben namelijk zwanger (6 weken) van onze volgende spruit. Maar toch......... Tis nie anders dan gaan we kv bijgeven toch.Ja dat dacht ik, maar de heren weigeren het tot nu toe pertinent wat nu???? Kijk wat ik nog heb krijgen ze nog maar genoeg is het niet meer. Meiden nog iedeen. gr Rally.
Blijf geven wat je hebt, en geef een bord pap en een bak yoghurt erbij. Dan komen ze ook aan hun zuivel. Enne gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Begrijp ik t goed dat je straks drie kids in 15 maanden hebt gekregen? Pheew, dat wordt een levendige boel, vooral als t weer een knul is! Verder niet veel tips helaas. Yoghurt is een optie, met pap/andere melkproducten zou ik persoonlijk nog even wachten. Ander merk kv proberen? Moedermelknetwerk?
Wow zo snel na een tweeling een volgend kindje? Knap hoor. Gefeliciteerd. Gelukkig mogen ze nu bijvoeding. Evt wat je nog hebt mengen met kv en kijken of ze het dan wel willen en dan steeds minder bv en steeds meer kv?