Beste deskundige, Onze dochter is momenteel 3 weken oud. Mijn borstvoeding kwam goed op gang en het drinken ging prima. Ze kwam steeds wel minimaal aan 10 of 20 gr. Met dag 8 was ze afgevallen. We hebben al een aantal dingen geprobeerd. Kolven en navoeden, kunstvoeding navoeden. Inmiddels probeer ik haar dezelfde borst twee keer aan te bieden en krijgt ze bij de voeding van 21.00 kunstvoeding ipv borstvoeding. Deze borstvoeding kolf ik dan maar dit is de laatste dagen maar heel weinig wat ik er dan uit krijg. Eerder was dit wel wat meer. Ik ben dan vaak ook wel best moe. Zou het kunnen dat ik er met een elektrische kolf meer uit krijg? Of zal mn voeding zo zijn terug gelopen? Is dit gedurende de dag dan ook al zo? Ik hoor graag van jullie Gr Rony
hoi Rony met een dubbelzijdige elektrische kolf kun je vaak meer melk uit je borst krijgen. Als je je productie echt wilt stimuleren zou ik een kolf huren. Misschien is een consult met een lactatiekundige ook handig, om een plan op maat te maken wat haalbaar is voor jou. Mirjam