Hoi Ik ben bevallen bij 34 weken en 5 dagen dus ons kindje is nog prematuur. Ik kolf elke drie uur en krijg er vandaag(dag 3) ondertussen 130 ml uit per keer. Maar ik moet zelf stoppen omdat het flesje vol is en ik er moe van word ondanks ik er dus nog meer uit zou kunnen krijgen(blijft druppeN en vol aanvoelen) Is dit normaal? Zoveel melk? Kan dit kwaad? Groetjes!
Hoi, Gefeliciteerd! Wat een ukkies zijn het he....En wat goed dat je zo goed kolft! Je zou grotere flesjes kunnen gebruiken, of een keer wisselen van flesje. Hoelang kolf je per keer? In principe is het prima om zo goed te kolven! Je kunt nu beter een ruimere productie hebben dan nodig: straks gaat je kindje heel hard groeien en snel meer willen. Dan ben je voorbereid! Ook kun je het teveel invriezen. Zijn jullie al thuis? Of krijg je nog begeleiding vanuit het ziekenhuis? Vraag daar ook of iemand met je mee kijkt! Veel succes verder en geniet van je ukkie!
Ik kolf beide kanten in totaal 30 min en krijg er meestal een 100 ml uit.ik moet wel vaak kolven omdat ze anders gespannen blijven en zwaar aanvoelen. In het ziekenhuis staan ze mij wel bij en zeggen dat het goed is zo.Alleen snachts van 1 u tot 9 kolf ik niet omdat ik slaap.dan moet ik echt leegkolven want anders heb ik er wat last van.als Sem thuis is binnen enkele weken is dat natuurlijk anders Groetjes