hoi ik heb een vraagje... ik heb het vermoeden dat ik een hongerige baby heb madelief is vandaag 1 mnd , vandaag op cb geweest en alles was goed! ben alleen vergeten dit bij hun neer te leggen ze weegt 3.7 kilo en is nu 51cm (geb 2940gr en 47cm) ze drinkt haar flessen goed leeg ze krijgt 5 flessen van 135 met 4,5 schepje en in de nacht drinkt ze wel 200cc anders is het huilen geblazen van de honger overdag niet nu krijgt ze al aardig wat voeding voor z'on kleintje... zal ze hongerig zijn?? en moet ik dan overstappen naar andere voeding, gebrui nu nutrilon omneo en die wil ik niet 100procent laten vervangen ivm vele moeilijke ontlastingen en veel krampjes (wat nu niet meer zo is) ben benieuwd naar een antwoord groetjes anne-marie
Helaas, ik kan je niet helpen. ik ben van de borstvoeding. Hoe dat precies zit met kunstvoeding weet ik niet. Consultatiebureau's hebben hier vaak een vaste hulplijn voor. gr Linda
sorry... was er niet helemaal bij toen i hem plaatste heb mn antwoord erlders ook al gehaald in ieder geval bedankt