Nou, het is klaar!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MamaVanSimone, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Vanwege een flinke verkoudheid had Simone al 3 dagen niet bij me gedronken en vanmorgen heb ik na de zoveelste weigering toch maar even gekolfd. Toen ze dat niet wou hebben heb ik zelf eens geproefd en het was hartstikke zout, logisch dat ze dat niet wou drinken.

Aangezien ze daarvoor ook al niet meer van harte dronk heb ik maar besloten dat het mooi is geweest. Vanaf nu gaan we gewoon gezellig een boterhammetje eten 's morgens als ontbijt.

Ik zag dit al een tijdje aankomen maar toch vind ik het wel heel moeilijk. Vantevoren had ik helemaal nooit gedacht dat ik dit zolang zou doen, uiteindelijk heeft Simone bijna 15 maanden bij me gedronken. Dat neemt niemand ons meer af.....

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Klopt dat de bv op een gegeven moment zout wordt vanaf een jaar. Dat is om de nieren aan zout te laten wennen.

Jammer dat ze niet meer drinken wil, maar ze heeft toch maar mooi 15 maanden van jouw witte goud mogen genieten, dat neemt niemand jullie meer af.

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wow, 15 maanden is super! Geweldig toch.
    Boterhammetje is anders, maarook gezellig hoor ;).

4. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    MammavanSimone;

Soefdeboef doet diepe buiging en neemt de pet ervoor af!!!

Heel knap gedaan voor je meisje!

GRTZ.

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hee MvS, slik, traantje wel denk ik he? Het is ook een hele stap hoor! Super dat jullie dit zo fijn gedeeld hebben, zo lang. Succes met "afwennen", voor jouzelf bedoel ik :)

OT: wat apart trouwens, dat zoute?! Nooit eerder gehoord. Die van mij is nog zoet ieg.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Volgens mij is die van mij ook nog zoet. Zout komt volgens mij van afbouwvoeding en kan ook zout worden tijdens zwangerschap.

Maarre super gedaan hoor!!

7. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ha, zo is het, ze heeft zo lang bij jou kunnen en mogen drinken. Da tis toch geweldig!!!!!

PS van dat zout wist ik ook niet, maar zo blijkt d enatuur dat toch weer prachtig tre regelen, maa rik kan me voorstellen dat er dan wat weerstand komt

8. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Knap gedaan! Super moeder!

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gefeliciteerd met jullie 15 maanden aan puur goud en mamaliefde!

Deel Deze Pagina