Hoi hoi, Ik werk in een productie/verpakking bedrijfje en nou vroeg ik me af of er nog meer meiden/dames zijn hier? Wij zitten pas in de 1 ronde maar ik maak me een beetje zorgen omdat ik eigenlijk de hele dag moet lopen, staan, tillen etc. Nou is het niet enorm zwaar maar het kan af en toe best pittig zijn. Vandaag moest ik een doos verzetten die nogal wat woog en toen kreeg ik ineens een steek en dacht ik, zou dit kwaad kunnen? Liefs!
nee hoor, kan geen kwaad, je mag, zeker tijdens de eerste weken van je zwangerschap, gewoon tillen en werken (als je je goed voelt) vanaf een week of 20 moet je er echt rekening mee houden en mag je niet te vaak/ niet te zwaar tillen. Verder is bewegen goed voor een mens, dus maak je geen zorgen
Dank je wel voor je reactie! Gelukkig maar dat het allemaal geen probleem is. Was er even bang voor...fieuw. Ík zit me volgens mij ook weer veelste druk te maken, maar ja, goed dat ik het zeker weet nu.
Ik tilde tot week 12 méér dan 300x per dag 12 kilo, wilde t vòòr die tijd ook niet bekend maken nl. En ná die tijd heb ik aangegeven dat ik aangepast werk wilde, kreeg ook last van mn rug etc.