hallum idd de koekjesfabriek zoekt ook vaak mensen. zal m,n vriendin nog s vragen die ook productiewerk doet maar heb gehoord dat daar veel buitenlanders werken die met minder loon t werk doen dan wij n.l. dus weinig kans maar ik vraag t.
Bedenk dat je voor uitzendbureaus niets meer bent dan een nummer. Daar moet jij je echt niet kut over voelen hoor. Ik vind het ratten. Kan je ervaringen vertellen waar je niet goed van wordt. Helaas hebben ze in deze tijden een hoop macht en daar maken ze dan ook gretig misbruik van.
Ja idd viel mij ook op, die vrouw die deed zo uit de hoogte . Ze denken echt dat ze heel wat zijn omdat ze toevallig op een uitzendbureau werken , terwijl ze in werkelijkheid zelf ook maar een werknemer is. ze vinden het wel leuk die macht over mensen %&$$&$#@$%%%%%% ff frustatie eruit gooien:x
uitzendbureau's breek me de B*k er niet over open hahaha vreselijk! echt die meiden en jongens doen zo uit de hoogte die daar werken. 1x een geode 1 gehad, een schat van en meid dat was bij randstad in leeuwarden alleen ging zij weg en kwam er een jongen in de plek voor haar... een vreselijk figuur! ben meteen bij randstad weg gegaan en ze zijn ook gewoon maar werknemers hoor! vaak ook nog op uitzendbasis!
Ik weet dat Quick uitzendbureau in Sneek wel leuke mensen in dienst heeft en zeker niet uit de hoogte. Dus misschien dat je die kunt bellen. Maar inderdaad, ik heb ook wel dingen meegemaakt met uitzendbureaus... Als ze veel werk hebben wordt je als een prinses behandelt en is niks teveel ( feestjes, et cetera...) maar is er minder werk dan word je bij de deur al gevraagd wat je komt doen en daarna vriendelijk verzocht om het een andere keer weer te proberen want er is toch niks... ( dit is 6 a 7 jaar geleden) Sila, heb je je ook al ingeschreven voor werk voor mensen met een PGB? Dat is meestal wel huishoudelijk werk maar betaalt goed. 12 euro per uur en dan rond de 4 a 7 uren per week.
ja echt ik haat uitzzendbureau's mijn vorige werk had ik gelukkig zelf gevonden , toen had ik geen uitzendbureau nodig. Maar overal zeggen ze nu helaas er is niks. ik word er zo moedeloos van. Nee huishoudelijke werk kan ik niet want heb zelf fybromalgie
ja precies uitzendbureau van mijn man ook , daar krijgen ze steeds andere mensen, omdat de vorige weg moet wegens einde contract.