heb ook wel eens rare dingen gevonden, maar kan me niet meer heugen wat het was en waarin, maar aanschrijven is dus een goede, want je krijgt het dus meestal vergoed of in meervoud terug! Nou das een goede tip haha, bedankt!
Goed voor degenen die dit niet willen lezen... NIET doen.. Vroeger thuis hadden we n x n blik boontjes (ook spercieboontjes) en daar zaten hele kleine maden in, zo klein dat je ze amper zag bewegen en t waren er niet superveel. Mn zusje zei dat ze iets zag dus.. mn moeder zei nog.. ah nee joh dat hoort, dat is vast n draadje ofzo. Toen keken we allemaal s goed.. en alles kon in de prullenbak want we wilden echt niks meer hebben ale: We hadden al zeker de helft op.. IEUWH. En ik kreeg n x n ontbijtje op bed. Ik nam n hap van mn gekookte eitje... zat er n dood blauw kuikentje in, ik ging echt kokhalzen. Ik heb niet gebeld oid naar de klachtenservice. Maar ik heb n heeeeeele lange tijd geen eieren meer durven 'pellen' en iedere x als ik nu boontjes heb, kijk ik t goed na.
WATTTTT eeen dood kuikentjee neee! wat erg ! nou ik heb ooit eens een mandarijntje gepeld en toen zag ik zo een dikke worm kronkelen in het mandarijntje.. ik denk dat ik 3 jaar geen mandarijnen meer heb gegeten, en nu eet ik nog alleen maar harde mandarijnen... brrr
Getverderrie zeg, blij dat ik nog nooit zoiets ben tegen gekomen. Alleen die draden aan sperciebonen uit blik/pot komen me heel bekend voor, vandaar dat ik altijd alleen 'verse' sperciebonen meeneem. (niet uit blik of pot)
bah bah. nou ik heb het ook zoiets meegemaakt met een kipburger en eet ze nu echt niet meer, lekker naar de mac en pak een heerlijk kipburger menu. na de 2e hap alles in de prullebak want kwam een botje tegen (dacht ik) ik uitspuge en wat denk je gewoon een stuk kippenpoot . ik heb er 1 jaar niet meer gegeten maar met me zwangerschap kon ik het niet weerstaan . een spin in een pak chocomel, niet een kleintje maar een flinke dikkerd (houdbare chocomel dus zat er al even in) sindsdien drink ik netjes uit een beker en niet meer stiekem uit de tut een maai in een potje zoete salmiak. gelukkig was dit niet ik maar me zusje. ze eet dit potje altijd leeg met een lepeltje en het potje was al bijna op toen ze ineens iets voelde sjiebele tussen de tanden. meteen uitgetuft en de maai was nog herkenbaar echt zo smerig. een bevrucht ei met een flinke bloedzak erin, iek. gelukkig was het mijn vriend en niet ik die trek had in een geklopt eitje. haar op een pizza en dan ga je terug halen ze de haar eraf en geven ze de pizza terug ik heb de pizza gepakt en hem daar zo over de keukenvloer gesmete (pizzatent) en ben er nooit meer heen gegaan. en vast nog meer dingen maar die heb ik dan verdronge omdat het te vies is
Gatverdamme, wat een vieze dingen allemaal. Wij hadden vroeger ook een keer mandarijnen en daar kwam een wit wormpje uit dat zich steeds ineen kronkelde en dan gerust een halve meter hoog weg sprong. Ook jaren geen mandarijnen meer gegeten. Vorig jaar zaten er nog een soort groene maden ofzo in de boontjes van de Lidl. Ik heb wel eens een steentje in de Liga gehad en na een klacht kreeg ik een paar pakken Liga thuis. En ik at een keer een broodje Bapao, zat er een plat rood ding in. Ik dacht dat het een kunstnagel was en heb het naar de die fabrikant toegestuurd. Ze hadden het onderzocht...bleek een platgeslagen rode peper te zijn ! Maar de grote voedingsmiddelenleveranciers kunnen kijken/houden bij wie er regelmatig klaagt. Je hebt namelijk types die werkelijk vanalles opsturen om maar gratis spullen te krijgen...dat werkt dus niet meer zo!
Gatver die eieren! Ik durf ook heel slecht eieren te eten, vanwege dat soort dingen, je hoort het best vaak, brrrr...
Ik heb nooit iets echt met eten meegemaakt eigelijk! Maar wel met de baby doekjes van de Action. Waarvan je er eentje uithaalt en het gewoon een doekje van volledige plastic is! Is niet echt een fijn gevoel voor je kind zijn billen
OMG mn maag draait rondjes nu ik lovewinnie dr verhaal gelezen heb <insert braak neiging hebbende emoticon die ik ff zo snel niet vind hier> blegh.. Bedenk me net dat ik ooit in Leiderdorp in een italiaans restaurant gegeten heb en na 3 happen kortsluiting kreeg tussen mn kiezen...zat aluminium folie IN mn eten! God wat n rot gevoel is dat zeg...t doet pijn door heel je kaak...argh! Klein stukje zou kunnen...moet niet in n restaurant maar ok...nog n hap en AU! weer n stukje aluminium! Ik peuterde wat in mn eten en kwam nog meer kleine stukjes tegen...durfde geen hap meer te nemen. Mn vriend boos naar de "ober" dat hij n andere wilde maar kregen we dus niet. Dus mn vriend van 1.95 meter stond op midden in t restaurant melde luidkeels dat die rommel niet te vrete was vooral door de aluminium er in...pakte zn jas (ik en oma sprongen ook maar meteen op en sleurde de kinders mee) en we zijn weg gelopen....kids blij want wij gingen toch maar naar de mac
Mijn man dronk een keer uit een pak ijsthee...toen kwam er een hele dikke klont uit...arrgghhh Hij mag van mij ook niet uit het pak drinken, dus stiekem was het een beetje eigen schuld...
in turkije een haar tussen mijn kipburger gevonden bij de burger king. kreeg de hele week gratis menu's. en de telefoonnummer van de manager? ik was 15! maar goed. Was een keer in een restaurant en liep een mier door mijn salade. En ik heb verder nooit wat gevonden bij producten. Wel kocht ik een keer moksalesi in de supermarkt om zelf te maken. Maar het stonk vreselijk dus heb het weggegooid en een mailtje gestuurd. van dat ik vond dat het uit de handel moest. Kreeg ik een doos met 10 pakken rijst toegestuurd. vond ik wel tof van ze.
o,ja nog iets mijn schoonzus ging een keer bij de kentucky in rotterdam eten. zaten er allenaal maden tussen haar kipstukjes....dat is pas nasty
oh gatver. Ik wou vanavond nog wel een eitje gaan koken voor bij de spinazie. Nu ik dit hoor, laat maar zitten. ale: Liefs Hummel.
en er stond nog boven: voor degenen die dit niet willen lezen... niet doen... Maar ja, ik was weer nieuwsgierig he.
Wij treffen regelmatig dit soort dingen. Het laatste was dat een potje van olvarit niet open ging De deksel klikte wel, maar ging er niet af door zo'n plastic rand We hebben als vergoeding een leuk gevuld pakje weer retour gekregen.