Produkten met iets raars erin?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    gatver de gatver wat een gore dingen!
    Vriendlief zal zich vanavond wel gaan afvragen waarom ik zo weinig eet :rolleyes:

Mijn zusje heeft ooit een kant en klaar pakket chili con carne
    van het leger samen met me pa opgegeten(pa zat toen in het leger)

En bij mijn vader op het bord lag dus ineens een lange pier!
    Dus mijn vader heeft alles weg gegooid,maar voordat ze me zusje zover hadden :) (die was een jaar of 6,en vond dat als het bij papa op het bord lag,ze best haar bord leeg mocht eten :) :confused: )

2. Hummel

Hummel Niet meer actief

@Bluesky; dat van die dikke robijn heb ik ook gehad. Ik had alleen de witte (weet zo even niet hoe die heet) variant ervan. Ik heb er ook naartoe gebelt en kreeg 2 nieuwe flessen terug. Die andere flessen heb ik ook verdunt met water. :D

Liefs Hummel.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee nou heb heir zitten lezen echt gore dingen allemaal zeg..

nou ik heb zelf volgens mij niks vies mee gemaakt maar mijn zus wel waar ik bij was..

waren lekekr in spanje en dachten gaan ergens een sorbet kopen nou heerlijk hadden allemaal een aardbeien sorbet..
    ik had hem ondertussen op alleen mijn zus nog niet dus de laatste aardbei die ze wil pakken prakt ze door tween zater er dus allemaal wormen in...nou ielll ik kohalsde gewoon dus sinds dien eet ik nooit meer een sorbet....

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    ik heb een paar maanden geleden na de klantenservice van nutrilon gebeld, er zat een houtsplinter in de voeding van jelina. we wisten niet of het de nutrilon kant en klaar was of de nutrix. Maar het is heel goed afgehandeld allemaal. Het bleek trouwens een splinter van een pallet te zijn.

we kwamen erachter toen jelina aan de fles dronk, en er op een gegeven moment niks meer uit kreeg, bleek die splinter in de speen te zitten.

5. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Ik heb eens een rups in mijn aardbeienkwark gehad. gelukkig zag ik het voor ik hem in mijn mond deed maar had toch al best veel op . de rest meteen weg gegooid en heb nooit meer dat merk gekocht. brrr getver.

Die pizza bakkers maken er wel een potje van . Ik kwam vroeger vaak in de pizzaria in Nunspeet en daar ook eens een haar op mijn pizza gehad. Bij hetzelfde restaurant ging het ook vaak mis met de bestelling had je bv een pizza met ham besteld kreeg je met salami bracht je hem terug kreeg je ook geen nieuwe gooide ze gewoon de salami eraf ham erop en nog even in de magnetron en je pizza was klaar. Nou dat pik ik dus ook niet dus weg gegaan zonder te betalen. maar wel de pizza half op eten en dan zeggen dat hij vies is natuurlijk :oops:

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :confused: Dat je zelf iets vind in je eten is nog tot daar aan toe, maar in de babyvoeding? Maar goed dat ze uit een fles drinkt, en niet uit een beker.. Je wil toch niet weten wat er had kunnen gebeuren....

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb een keertje in een gezonde bui een salade besteld in duitsland in een pretpark en toen ik bijna op de bodem was kwam er een dikke worm naar boven gekropen :pale:

laatst bij de babyvoeding zat een stuk plastic , maden in de knoflook enne de potten van Hak vertrouw ik ook niet , heb ik ook al eens wat gevonden wat ik niet thuis kon brengen ( het had in ieder geval haar )

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    een lieveheersbeestje in de unox soep...hahahaha
    toen kregen we een heel unox pakket toe gestuurd,echt netjes!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kort geleden een van die nieuwe ijstoetjes gekocht.
    Toetje met ijs, vruchten en muesli. Na een paar happen opeens een enorme pijn tussen mijn tanden. Zit er een heus steentje in.....!
    Dit gemeld aan de fabrikant, en later een tegoedbon ontvangen. :)

10. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    In een blik met erwtjes en worteltjes zaten alleen maar erwtjes!

Het is geen voedsel, maar laatst zaten er in de voering van een nieuw broekje dat ik voor mijn Arendje had gekocht losse achterkantjes van drukknoopjes. Ik kwam erachter tijdens het strijken (eerst wassen he voor het dragen ;) ). Die dingen zijn echt scherp.
    Ik heb de winkel gebeld en kreeg een nieuwe broek en een speelgoedauto cadeau oja en drie ansichtkaarten. Echt netjes afgehandeld, ze belden later nog hoe het afgelopen was (helaas is de broek in het filiaal kwijtgeraakt).

11. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ikzelf werk met voedingsmiddelen en verwerk ook de klachten.. hihi.. leuk om te lezen dit, heb nog geen producten uit 'mijn' bedrijven gelezen :)
    Hoop ik ook zo te houden!
    Anders doe ik mijn werk niet goed

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik werk op kantoor in een bakkerij, en wij hebben toen een klacht binnen gekregen, dat er een muis was meegebakken in het brood en in stukjes was gesneden door de snijmachine :pale:

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

in een pichtache (sorry ik weet niet hoe je het schrijft) nootje... een klein wormpje

het zat er niet op maar het kwam van beneden vallen..!
    we zaten te eten in een restaurantje, komen er zo hele kleine muisje naar beneden vallen..!

14. joyce

joyce Bekend lid

mijn moeder had een keer een pot doperwten en daar zat geen een doperwt in alleen maar vocht.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Eingelijk nooit zoiets mee gemaakt, gelukkig maar!

16. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Dit is bij ons vroeger dus ook gebeurd.
    Je bent al aan het brood bezig, maar hoe meer sneetjes je eet, hoe meer er van de muis zichtbaar werd......................
    We hebben toen van de supermarkt een jaar lang voor ons gezin gratis brood gekregen :) :) :) :)

Moet erbij zeggen, dat dit wel al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden is.

Hope

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sperziebonen kreeg ik 4 grote potten potgroenten voor terug.
    Olvarit kreeg ik ook 4 potjes voor terug.
    Macaroni kreeg ik een heel pakket, pakjes saus, zelfs uitdruk figuurtjes om koekjes mee te bakken. Is al wel heel lang geleden.
    Voor de cup a soup ga ik nog mailen.

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEh

ze zijn als fabrikant erg blij met een klacht want beter oplossen dan negatieve reclame, dus altijd melden.
    Ik heb idd ook eens een worm in een tomaat gehad, gelukkig sneed ik hem alleen maar door.

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nou maar goed dat die splinter in de speen bleef steken :confused:

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Mijn buurman verkoopt pompen in allerlei soorten en maten. Hij kreeg klachten van fabrikanten die appelmoes maken. De zeef van de pomp raakte steeds verstopt met hele kleine witte balletjes. Om een lang verhaal kort te maken: dit bleken muizenogen te zijn! De rest van de muis werd door de machines keurig verwerkt en meeverpakt in de potten maar met de oogballen hadden de machines meer moeite! Voor mij dus nu alleen nog maar Hak appelmoes. Die werken volgens hem wel schoon!

Deel Deze Pagina