Produkten met iets raars erin?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik had een keertje gevulde paaseitjes van het kruidvat (dat zijn dezelfde als de trekpleister) en daar zat schimmel in! (ik peuter ze gelukkig uit elkaar. ) ik terug, wilde ze gewoon het eitje hebben. na lang zeuren kreeg ik pas mijn geld terug. ze wilde me eerst een ander zakje eitjes geven. uiteindelijk kreeg ik een lullig doosje chocolaatjes (zo een van 89 cent) als 'troost' opgestuurt.

dus koop nooit meer dat soort dingen bij het kruidvat of de trekpleister!

verder dus niets mee gedaan. er zullen dus veel mensen schimmel hebben gegeten, want het zat in meerdere eitjes.

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Toen mijn broertje een baby was (hij is nu 20) at hij altijd Bambix of Nutrix (weet niet meer welke van de 2). Toen hadden wij een keer dat er echt superveel zout in zo'n pak zat. Het was echt niet te eten zo zout.
    Uiteraard hebben we dit gemeld want als er iets slecht is voor een baby is het zout. Daar is toen echt een hele heisa over geweest. Het bleek in een heleboel pakken te zitten, productiefout dus.
    Ik weet nog goed dat we toen een hele doos met producten van Nutricia hebben gekregen.

3. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Ik had een blikje kattenvoer van Whiskas opengemaakt. Knalde die met inhoud tegen het plafond aan. Stinken echt niet normaal meer. Ben terug naar de winkel gegaan en heb een nieuw blikje gekregen. :(
    En ook een keer in een potje jam zat een grote zwarte kever. Is lang geleden gebeurt weet niet of m'n moeder iets voor gekregen heeft.
    En met de sperciebonen. Met verse bonen heb ik iedere keer van die draadjes. Denk neem een pot ook draden. Dus voor mij nooit geen sperciebonen meer. Met haricot verts heb ik er geen last van.

groetjes
    mar

ps leuk topic is dit 8)

4. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wat een smerige verhalen allemaal!
    brrrr...

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wel al jaren geleden; een koekje met iets scherps erin , de boel terug gestuurd en een kortingsbon van 2,50 bij c1000 gekregen.

en 2x een situatie gehad dat ik een zak chips retour heb gestuurd (reden weet ik niet meer), maar kreeg 2x een doos (4 vers.soorten) met chips thuisgestuurd.

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Een lange zwarte haar middenin het ijs bij Haagen Dasz. En dan een verkoper die blijft beweren dat het niet van een van de medewerkers kwam maar van mij (blond) of mijn vriendin (rood haar) Daar ga ik dus echt never meer heen he!

7. Niet meer actief

HMM JA EENS STEENTJES IN EEN ZAK CHIPS

maar nee ik bel nooit vindt het de moeite niet waard
    het is hoogstwaarschijnlijk niet expres gebeurt en hoe goed de voorzorgsmaatregelen ook zijn er glipt altijd wel iets ergens in waar het niet hoort......wat kunnen ze er nog maar aan doen dan?

8. MollyM

MollyM Bekend lid

schilfertjes verf in een zak vruchtenhagel, kregen een hele doos met de ruiter producten.

ook een keer van dat bakkers merk baukje zat er een verkeerde mix in een doosje (moest boterkoek zijn en was amandeltaart) gemaakt als boterkoek dus smaakte heel raar. Ook weer hele doos met allerlei taartmixen Hmmm

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nooit iets raars in een product gevonden, maar broertjelief heeft vroeger weleens zijn maden in de koelkast bewaard. En die waren....ontsnapt!
    En ik was de gelukkige die koelkastdeur als eerste opentrok! :confused:

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

iewww, wat zal je moeder blij zijn geweest 8)

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Chocomelk pakje was in staat van ontbinding of zo, nam een slokje kreeg ik allemaal zure brokjes binnen, leek net kots

In abrikozenjam een heel pit van abrikoos. Mijn zusje was er bijna erin gestikt en uiteindelijk naar het ziekenhuis geweest maar ze had gelukkig niks overgehouden aan haar keel want pit was vlijmscherp.

In ei een dood kuikentje.

12. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ik had een paar maanden geleden 10 pakjes kattenmelk gekocht en het was gewoon al weg loop melk, terwijl de houdsbaarheidsdatum nog lang niet voorbij was, kreeg mijn geld terug van de winkel, en de rest van de pakjes zijn uit de schappen gehaald

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Hmm, ik heb ooit een puzzel gewonnen en de prijs waren waterijsjes (in van die kartonnen 3 hoeken). De eerste smaakte naar alcohol en dus melding gemaakt bij de fabrikant. Een paar dagen later kreeg ik 2 nieuwe dozen met van die ijsjes.

Laatst hadden we een chocolade reep van de verkade met hazelnoten, alleen smaakte 1 noot wel heel erg verschimmeld.
    Dus ik heb de hap uitgespuugt en de noot er tussen uit gezocht en de hele mikmak opgestuurd naar de verkade.
    Bleek dat de noot niet goed gedroogd was en daardoor de kans had om (in de chocolade) te gaan schimmelen :pale:
    We kregen wel als dank een doos met 5 grote repen chocolade terug. Hiervan was 1 reep weer met noten, die heb ik maar door Jan op laten eten :) 8)

Groetjes Anita

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja want mamma mocht het er ook uithalen 8) Zo stoer was ik dan ook wel weer....NOT haha :p

15. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dat dode kuikentje heb ik van de week nog gehad! Gelukkig had ik er niet in gehapt, maar ik was het aan het pellen. Bbrrr... Mijn man gelijk "zie je wel dat spul van de Aldi is allemaal troep!" hihihihihi..
    Maar ik eet nog wel gewoon eieren hoor, vind ze veel te lekker! ;)

Ik heb het niet gemeld, had ik misschien wel moeten doen maar ik ben gewoon te lui voor dat soort dingen. :(

Verder eigenlijk nooit gekke dingen gehad, gelukkig maar!

16. Aura

Aura Niet meer actief

Dan zou ik echt helemaal gek worden....oeeeh bahbah en zooooo zielig :(

17. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Geen etenswaren maar toch... Ik had bij de lokale supermarkt hier (de Zweedse AH) een emmer gekocht. Wilde thuis gaan dweilen, bleek er een scheur in de bodem te zitten.. suf dat ik dat niet in de winkel gezien had.
    Ik terug met die emmer, kon ik een andere uitzoeken. Ik had eerst nog wat andere boodschappen te doen dus ik kwam wat later terug voor die emmer.. zie ik dat mijn kapote emmer weer gewoon in de schappen stond voor de verkoop! Toen maar heel goed gekeken wat voor emmer ik uitzocht!

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hey dat komt me bekent voor :( ik had precies het zelfde. ik had de goedkope pakjes van de jumbo een stuk of 7 en leek wel yogert zo dik en met kleine klontje. ik ben niet naar de winkel terug gegaan want ja had er al 3 geopend en allemaal het zelfde en nog ver voor de datum en ook was het best een eindje rijden voor z'n 2 euro. ik had nog geschut :oops: en dacht kijken wat de kat doet maar die wilde het echt niet hebben. dus maar allemaal weggeplurt en kook vanaf nu whiskas melk ;)

ik heb dit topic nog even bijgelezen want moet zo boodschappen doen. nu weet ik zeker dat ik maar weinig producten ga meenemen :D want echt honger, nee niet meer :)

19. MamaDeborah

MamaDeborah Actief lid

14 jul 2007
    261
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    dit topic ga ik maar niet helemaal lezen (ben bij pagina 2 gestopt) maar wordt er helemaal misselijk van. Ik had zelf van de week een stuk plastic in mijn boterham. Sinds dien eet ik ook geen brood meer. Het idee alleen al doet me kokhals neigingen krijgen. Ik ga echt wel weer brood eten, maar voor nu even niet.

20. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    heb wel eens glas in een frikandel gehad... maaien in de deksel van een pot augurken.... en kom net terug van de albert heijn.. met verse aardbeien.. ik open de bak.. zit er gewoon schimmel op! K*tzooi.. heb ze van boosheid in de hoek van het aanrecht gegooid!

Deel Deze Pagina