Iemand het ook aan het kijken toevallig?? Ik begrijp dan echt niet waarom de aanstaande mama niet even haar trots opzij zet en in het belang van de baby even thuis gaat wonen. Ook de vader zou dit juist aan moeten sporen ondanks problemen tussen hem en haar ouders. Het gaat toch om de veiligheid van je baby??? Daarnaast snap ik de ouders van hem ook niet. Kleinkind mag wel komen (gelukkig) maar waarom de ouders en de aankomende baby ook niet voor even? Ik kan me niet voorstellen dat je je kind in zo'n situatie op straat laat leven! Hoogzwanger!!
Hoe is het afgelopen meiden? Ik was aan het kijken maar werd tussendoor gebeld. Toen had ik het einde gemist...
Heb het ook gekeken en begrijp inderdaad niet waarom ze niet bij haar ouders is gaan wonen, dan maar even zonder vriend. En dat de vriend dat inderdaad ook toe liet Gelukkig hebben ze nu een eigen plekje, maar met een kindje van 1 en een baby konden ze ook echt niet in het bos met een tent en bus gaan slapen hoor!
Ik heb het ook gezien. Ik had ook maar even bij mijn ouders gaan wonen...alles beter dan de kans dat je kind afgenomen wordt! Gelukkig hadden ze aan het einde toch een tijdelijk huisje... Daarna kwam er trouwens nog 1: in de gevangenis!