Ben erg nieuwsgierig. Tijdje terug heeft Caruli voor me gependeld en ik kreeg nu net een pendel van Daantje. Is een pendel bij jullie uitgekomen?
Mijn antwoord staat er niet tussen. Beide keren heb ik laten pendelen en het is beide keren niet uitgekomen. Vooral bij ons 2e kindje kwam het helemaal niet uit; er is 6 keer gependeld dat het een meisje werd en 0 keer een jongen, maar het werd echt een jongen! Ik geloof er nu dus helemaal niet meer in.
Mijn antwoord staat er ook niet bij. Caruli had voor mij gependeld dat ik in juli zwanger zou worden en dat is dus niet uitgekomen.
bij mij is de maand dat ik zwanger zou worden uitgekomen... hoop dat de pendel nu ook weer gelijk gaat krijgen... dan moet ik nog even wachten, maar dat is niet heel lang meer...
Mijn antwoord staat er niet tussen... Naja dat is nog niet zeker, maar volgens de echo's was het een jochie. En de pendels zeiden meisje. Maar ik wacht dus nog even af
Ik zou pas zwanger geworden zijn in januari 2007 en het zou een jongen zijn. Ik was zwanger in juli 2006 en het is een meisje! Dus het klopte niet
Pendel voor geslacht is uitgekomen Volgens de pendel zou ik 7 mei gaan bevallen, of dat uitkomt weet ik nog niet
Ik heb door veel meiden laten pendelen, waaronder Caruli. Ze had gelijk! Heb daarna ook laten pendelen voor bevallingsdatum en geslacht. De datum weet ik natuurlijk nog niet (moet nog 3 maanden!) maar het geslacht is niet juist.. Ach, het is leuk om te laten pendelen, maar heb ook genoeg foutieve pendels ontvangen! Gr. Elma
De pendel had zich bij mij een maandje vergist Ik zou 20 juli bevallen volgens de pendel en het is 20 augustus geworden. Groetjes Anita
bij mij was er voor oktober gependeld en in Oktober zou ik een positieve zwangerschapstest hebben.....dat is ook uitgekomen, helaas ook negatieve testen en veel bloedverlies, dus waarschijnlijk zijn de pendels (en ook voorspelling) wel uitgekomen maar is het dus niet goed geweest wie zal het zeggen... heb wel ook een keer een voorspelling gehad dat ik in mei over tijd zou zijn, maar dat het niet goed zou gaan....dat vindt ik weer wat minder.. stel dat ik in mei (waar ik niet op reken nu we in de mm zijn beland) wel overtijd zou zijn, en positieve testen zou hebben zou ik me waarschijnlijk al die tijd zorgen maken of het wel goed zou blijven gaan...
Tof hé al dat gependel! Diegene die pendeld wat moet ze dan van je weten als je een pb stuurt? Liefs van mij ***
Bij mij was er 3x gependeld en alle 3 klopten ze.Nu alleen het geslacht en de datum...Ben benieuwd ofdat die ook juist zijn!
Ik weet nog niet zeker of de pendel gaat uitkomen. Er was gependelt voor augustus een jongen....nou als alles goed blijft gaan ben ik in augustus zwanger .........het geslacht weet ik nog niet
Mijn andwoord staat er niet bij. Was eerder zw geworden en zou een jongen krijgen, nou kijk maar naar mn banner (het klopt dus niet) jessica