De kinderopvang is stopgezet vanaf 31-01-2012

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Orchidee26, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

De kinderopvang is stopgezet vanaf 31-01-1012 wanneer komen de formulier kinderopvangtoeslag 2012 wijzigen?

Op de site van belastingdienst staat vanaf 1 januari en ik heb gebelt naar de belastingdienst en zei zeiden vanaf 1 december 2011 kun je wijziging doorgeven i.v.m 2012

En kinderopvangtoeslag stopzetten duurt ongeveer 6-8 weken dus ik moet op tijd hopelijk door kunnen geven aan de belastingdienst..

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ik snap niet helemaal wat je nou precies bedoelt :)

3. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

In het kort ik heb naar kdv opvang doorgegeven dat mijn dochter per 31 januari 2012 stopt bij de kdv opvang en dit is goed gekeurd.

Nu moet ik nog aan de belastingdienst doorgeven omdat ik kinderopvangtoeslag krijgt, wil ik de kinderopvangtoeslag per 31-01-1012 stopzetten.

Maar als je naar de site Belastingdienst/Toeslagen en een wijziging voor 2012 wilt doorgeven dat kan momenteel niet omdat de nieuw digitaal formulier niet binnen is...

Mijn vraag is wanneer komen de nieuw wijziging digitaal formulier kinderopvangtoeslag 2012 binnen?

Je moet 8 weken vantevoren doorgeven zodat alles goed word verwerkt.

Hopelijk begrijp je mijn vraag...

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Da's in dit geval toch niet zo'n probleem? Als je wijziging te laat wordt verwerkt, krijg je dus teveel toeslag wat je daarna gewoon weer moet terug betalen. Zorg er dan dus wel voor dat je het onterecht ontvangen bedrag opzij zet en niet gaat uitgeven aan andere dingen ;)

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hou goed in de gaten of het daadwerkelijk stopt.
    Ik heb vorig jaar november de toeslag per 15/12/2010 stopgezet en ik heb het daarna nog 3 x moeten stopzetten omdat er een jaarwisseling tussen zat en dat het blijkbaar moeilijker maakte.

6. tulip

tulip Niet meer actief

het beste lijkt mij idd even het geld apart zetten. Maar ik snap wel wat je bedoelt, je wil het gewoon goed geregeld hebben, en het is gewoon balen dat die formulieren er dan nog niet zijn.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hebben we net voor gebeld toevallig: vanaf 1 dec!

Deel Deze Pagina