Ik zoek me suf tot nu toe, maar kan niets vinden en aangezien van de week toch echt het eerste gat in m'n laars is gevallen, moet ik toch wel vrij dringend nieuwe hebben nu.... zeker met dit regenweer de hele tijd Ik wil laarzen die dezelfde kleur hebben als mijn oude, (zie foto), en qua model moeten ze zo neutraal mogelijk zijn. Maat 39/40 en schachtwijdte (en dat is doorgaans het probleem hier ) 41 cm. Gezien mijn bekkenklachten mogen de hakken beslist niet hoger dan 5 cm zijn, maar heb ik liefst wel een hakje. Ideaal is 3-4 cm. Wie helpt me? Oja, ik ben een echte hollander, dus liefst uiteraard zo goedkoop mogelijk en normaal budget voor een paar laarzen ligt hier tussen de 80 en 125 euro.
Jammer dat je in Brabant woont! Hier hebbn we elke dinsdag markt en daar staat een man die laarzen met schachtwijdte verkoopt vanaf 30 euro ( leer )
Ik heb vorige week hele gave laarzen bij de bristol gekocht. Heb altijd het zelfde probleem dat laarsen niet passen maar nu kon ik zelfs Kiezen uit 8 laarzen. Super blij ben ik ermee. Waren 85 euro en hoop dat ze een tijdje mee gaan want draag ze elke dag
Zalando al afgezocht: 1 laars die misschien gaat passen, (schachtwijdte net een cm te weinig... gaat me mogelijk de komende 10-12 weken net nog parten spelen ). Ziengs zit hier niet in de buurt en op de website geen info over schachtwijdte. Als iemand toevallig deze laarzen heeft: Cellini laars | Ziengs Schoenen Zijn die dan wijd genoeg als ik wijdte 41 nodig heb? @Knuffelkonijn: hmm, balen, anders had ik ze over kunnen nemen.... @kipjetok: OK, eens even kijken
opnieuw laten zolen? heb ik ook laten doen bij oude leren laarsjes, nieuwe zolen eronder laten zetten, zijn ze weer als nieuw
Het gat zit niet in de zool, maar in het leer van de laars zelf..... Nieuwe zolen en nieuwe ritsen heb ik de afgelopen 4 jaar al eens laten doen. Ze zijn nu echt op Maar heb ziengs even gebeld, en wordt zo teruggebeld Hopelijk passen ze, want de eerstvolgende passende laarzen die ik gezien heb, zijn 190 euro Van die 60 die het scheelt, kunnen we toch weer een hoop leuks doen
Ja, maar ach... ze zijn 4,5 jaar meegegaan en ik heb ze errug veel gedragen. Hoop lol dus gehad van de 100 euro die ze me gekost hebben Nou, heb die van de ziengs besteld, zouden net wel of net niet moeten passen, dus dat gaan we merken als ze hier thuis bezorgd worden
is dit wat? Choizz sportieve lange dameslaars op hakje van Choizz - Dames - Dames laarzen - Onder knie hoogte - Schuurman Schoenen | Dat past me wel