Op zoek naar het fijnste voedingskussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Meris, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hallo,

Ik wil binnenkort een voedingskussen gaan kopen, voor nu om mee te slapen en straks voor het voeden. Waar hebben jullie hem gekocht/ welk merk en bevalt deze?

Heb er nu al tig gezien online, veel verschil in prijs en toch ook wel in vorm. Zie door de bomen het bos niet meer :D .

Alvast bedankt voor jullie ervaringen en tips!

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb die van de prenatal van comfy (ofzo.. :oops: )
    Ik vind die erg prettig omdat ie goed gevuld is...hij heeft een lekker zacht stofje aan de bovenkant...
    Die van de HEMA vond ik niet fijn omdat ie te zacht is en dus naar mijn idee bijna niet gevuld...
    Ow...en ik heb m ook een klein beetje uitgekozen op kleur...hij moet wel mooi met de rest van de spullen staan natuurlijk :oops:

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik heb dezelfde als Sarah84. Heb hem al maaaaaanden. en slaap er heerlijk mee. Onlangs de hoes gewassen en hij is nog steeds mooi. Die van Hema vind ik ook te dunnig.

4. lama

lama Lid

27 feb 2009
    23
    0
    0
    ik had bij mijn zoontje een vrij grote van de prenatal, sliep er heerlijk mee, maar als voedingskussen zelf vond ik hem onhandig en groot.

Mijn schoonmoeder had een klein kussen in vorm van voedingskussen, en daar lag mijn zoon heerlijk in op de bank

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb er een van babymax, het is nogal een grote. Die van de hema vind ik te klein.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Die van de Hema. Helemaal super. En niet duur!

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik heb er een van Jollein. kun je ook hele leuke hippe hoezen bij krijgen!
    maar het kussen is fijn; goed vormbaar, niet te dik of te dun, en hoes is van een soort fluwelig materiaal, wat fijn aanvoelt.
    voor mij in ieder geval perfect!

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb het kussen van de hema en vind het een prima ding.

9. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik lees ook even mee, ben ook op zoek..
    de vulling is toch meestal met van die kleine balletjes (zeg maar als de inhoud van een fatboy..)? ik vraag me af of dat niet de hele tijd "knispert" en geluid maakt als je ermee in bed ligt..

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik heb juist gelezen dat er veel mensen die van de Hema te klein en ielig vinden, maar dat valt dus wel mee.
    Vind die van Jollein ook leuk met al die kleurige hoezen!

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb die van de Hema en vind het een "lekker ding" (mijn vriend vindt dat ook, want pakt 'm 's nachts stiekum af!). De vulling is inderdaad erg zacht, dat moet je fijn vinden of niet. Het materiaal is gewoon kussenvulling zeg maar, dus geen korreltjes. Een kussen met korreltjes klinkt alsof het nog meer steun zou geven...

Bij de kussens van de Hema heb je maar 2 kleuren hoezen, wit of lime. Maar als je een beetje handig bent, maak je die hoezen zo zelf. Kun je ook leuk een bijpassend stofje nemen voor de babykamer.

Liefs Monique

12. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb ook de Comfy big van de prenatal, prima ding.

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat kost die?

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Pff ik dacht iets van 46 euro ofzo.

15. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik heb hem bij de prenatal gekocht. Hij was 45 euro. Echt een fijn kussen. Die van de Hema vond ik te zacht aanvoelen.

16. sasgirl

sasgirl Actief lid

21 feb 2008
    202
    0
    0
    Utrecht
    Die van de Hema en helemaal tevreden! Erg vaak gebruikt! Hij is idd wat kleiner maar dat vond ik juist wel fijn omdat het anders zo'n ruimte inneemt (woon niet zo groot vandaar) :)

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    HEMA!

Wij hebben hem geleend van mijn schoonzus en ik vind hem heerlijk. Ik gebruik hem niet echt hoe die bedoelt is (heb nog niet echt een buik), maar hij ligt door m'n hele bed en ik vind het zalig!

Hij is ook lekker zacht en vormbaar.

18. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Hema heeft nu een leuk voedingskussen in het krantje staan! ik ga morgen s kijken...

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ik heb mijne in duitsland gekocht en idd met korreltje, echt heel gemakkelijk en fijn. Mijn schoonzusje heeft hem nu te leen en vind hem ook :thumup:

was ook heel goedkoop €20 heb wel nog een extra hoes bij de hema gekocht

Deel Deze Pagina