Hoi allemaal! ik wou heel graag een muurtekst/sticker op de babykamer.. nu heb ik een site gevonden : muurteksten.nl maar daar ben ik voor 6 woordjes 40 (!!) euro kwijt.. begrijp me goed heb het er wel voor over.. maar lijkt me toch dat dat goedkoper moet kunnen voor die paar woordjes? Weet iemand toevallig nog een goeie site? iemand tips? groetjes!
Ik wilde ook een muursticker met 2 woorden en deze was rond de 60 euro. Ik denk dat het aantal woorden niet zoveel doet maar vooral de grootte. Ik kreeg netjes eerst een proefsticker thuisgestuurd maar hier zagen we al snel dat zelfs onze vrij glad gestuucte muur flinke hobbels gaf op de sticker en dat vind ik niet mooi.. Nu komt er iemand de tekst opschilderen, al is dat zelfs nog iets duurder (75,-) maar ook meteen nog iets groter
Ikzelf ben erg tevreden over woning-decoratie.nl. Snelle levering en goede kwaliteit! De prijzen zijn gebaseerd op de grootte van de sticker, goedkoop is het niet.... Voordeel van deze site: naast grote collectie ook heel veel keus in kleuren! Succes ermee...
Hoi, Wij hebben de onze laten maken bij 101woonstickers.nl Heel erg tevreden!! Zie hieronder het resultaat Wij hebben ook een structuur op de muur dus mijn man was zo creatief om de sticker op een hoogglans plaat te plakken. oja... onze achternaam is van den Broek View attachment 127687
Wij hebben de tekst van slaap kindje slaap op de muur, gewoon bij het dichtsbijzijne reclamebureau laten doen. Kosten:15,00
Hallo! Ik heb een muursticker via hippegeboortesticker.nl en deze kostte 30 euro excl. verzenden. Het is een sticker bestaande uit 4 woorden en 1 naam dus de prijs vond ik meevallen en een hele nette en snelle service. Suc6!! Liefs,
Ik ga een poging doen tot de tekst die wij willen zelf op een canvasdoek te schrijven/schilderen. Denk dan een stuk goedkoper uit te zijn en ben benieuwd hoe het uitpakt! Liefs
Je kunt ook zelf schilderen met waterverf (schoolverf merk Ecola te koop bij o.a. V&D) Dit houdt goed en als je het niet te dik erop smeert wordt het erg mooi. Je kunt de letters van tevoren uitprinten en met afplaktape bevestigen. Zo zie je alvast het resultaat.
Wij hebben een beamer geleend, deze aangesloten op de laptop en de tekst die we wilden hebben op de muur geprojecteerd. Daarna de letters omgetrokken met potlood, in dezelfde kleur als de verf en daarna zelf helemaal handmatig ingeschilderd. En het resultaat is prachtig geworden, al vinden we zelf!
Ik heb het zelf ook al regelmatig op de manier gedaan zoals chikai, alleen deed ik het dan met een overhead-projector. deze huurde ik dan bij een beetje kantoorhandel, een heel weekend voor 25 euro. Dat wat ik dan op de muur wou tekenen of schilderen, print ik uit en laat er een kopie van maken op film. Zo heb ik al menig gedicht op de muur gemaakt, bob de bouwers getekend op de muren en deur, verschillende prinsessen op de muur etc. Prima en goedkope oplossing en nog leuk om te doen ook.
Ik wil een heel gedichtje op de muur want mijn vader heeft geschreven voor de kleine. Het ligt ook echt aan het aantal woorden en het formaat wat je wil. Een andere optie is ook om het met sjablomenen te doen. Je koopt dan het alfabet en verf of spuitbussen in de kleur waar jij de tekst in wil.
ja klopt het is wel een beetje afhankelijk van. maar het voordeel van een projector is dat je het kan vergroten. Ik heb zelf ook een compleet gedicht van 16 zinnen op de muur gemaakt. Dit gewoon op zo;n grootst op een a4 film laten printen en dit vergroot met de projector. enige waar je dan wel even goed op moet letten is dat je de grootte op de muur goed hebt, want dit kan iets weglopen naar kleinere letters als je dit niet goed instelt (kwam ik dus later achter).
Voor diegenen die een engelse tekst willen, ik ben van plan er een te bestellen bij: Home - Createworks - Buy Vinyl Wall Stickers, Wall Quote Stickers, Vinyl Wall Art, Wall Lettering Stickers, Decals, Wall Signs, Graphics and More!. Is ongeveer 9 pond voor de kleinste afmetinging. Ze doen alleen geen eigen teksten geloof ik.
Wij hebben een muursticker van www.hollandinhuis.nl Weet niet of je daar ook zelf teksten kan aanmaken.. succes!