proefje kunstvoeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door bunchy, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Hoi, baby is bijna 5 mdn en ik geef nog volledige bv. Ik zou alleen graag een of twee extra voeding willen hebben voor de zekerheid en vraag me af of ik ergens een proefmonster kunstvoeding kan aanvragen? en zoja waar? baby is dus 5 mnd oud.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kan ook gewoon de kleine pakjes kant en klare voeding van Nutrilon kopen. Als je tenminste standaard voeding wilt geven en geen HA wilt geven. De pakjes zijn net zeg maar net als een drinkpakje Yoghi of dubbelfris, maar dan met nutrilon. Kan je zo in een flesje gieten. Kosten maar een paar cent.

Edit: Maar je kan ook een paar voedingen kolven en invriezen, dan heb je ook een "reserve" voeding.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    ik kolf helaas niet meer dan hij drinkt... soms 10 ml meer maar dat zet geen zoden aan de dijk...

Ok maar die nutrilon pakjes hebben ze bij de etos bijvoorbeeld en vervangt borstvoedingsmelk? ik wil nl nog niet aan de bijvoeding..

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

ja bij kruidvat is gewoon volledige zuigelingenvoeding dus geen bijvoeding. Volgens mij per 2 te koop

succes!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    bij de grotere etossen heb je ook kleine zakjes flesvoeding, goed voor 5x 100 cc voeding, een doosje kost 1,60 ofzo (zijn er in standaard en in hypoallergeen)

(moest van de kinderarts ivm kma thuis laatst provoceren met standaardvoeding, kijken of ze er over heen was gegroeid, en had toch echt geen zin om gelijk een heel pak voeding te kopen)

Deel Deze Pagina