Mijn jongens drinken momenteel Nutrilon Standaard 1 maar aangezien het hier dubbel zo hard gaat en Nutrilon niet 1 van de goedkoopste is overweeg ik over te stappen naar Kruitvat standaard 1. Heeft iemand hier ervaring mee en zit er veel verschil tussen?
Is bijna/vrijwel dezelfde samenstelling hoor. Hier voeding van AH Hypoallergeen. Kost evengoed al weer een tientje. Had ik Nutrilon moeten kopen was het 16 euro pp geweest. En idd wat jij zegt.. het gaat hard met 2 draakjes.
Verschil: de prijs. Ik ben bij mijn zoontje destijds ook overgestapt van Nutrilon standaard naar Kruidvat standaard. Geen problemen mee gehad.
Ik ben ook overgestapt van nutrilon standaard 1 naar kruidvat standaard 1 en helemaal geen problemen gehad. Het scheelt een hoop geld je kan dan 2 pakken halen ipv 1 voor dezelfde prijs, dus gewoon doen zou ik zeggen. Succes. Liefs
Ik gaf eerst nutrilon, na de eerste bus ben ik overgestapt naar kruitvat. Toen wilde mijn dochter haar fles niet meer leeg drinken en ging ze spugen. Dus toen heeft mijn man toch maar weer nutrilon gehaald en nu gaat het weer goed. Wel jammer dat het niet ging, want het scheelt enorm in prijs...
wij zijn ook van nutrilon overgestapt op kruidvat en hij drinkt goed en het enige verschil is idd prijs... ( al heb je altijd uitzonderingen natuurlijk )
Gewoon kruidvat proberen vanaf dag 1 gaat het hier al super! Maar niet in 1 x van de ene naar de andere maar als je bv 180 + 6 doet dan 4 schepjes nurilon en 2 kruidvat dat 2 a 3 dagen doen an dan iedere 2 3 dagen dat zo doen tot dat je helemaal op de kruidvat zit. Ik ga dat straks ook doen als renske over moet op de nr 2 van kruidvat. Lijkt mij beter voor de darmpjes.
Hier ook B-merk voeding, zoals ik dat noem. Eigen merk van de Jumbo kost maar 7,95, zelfs de voeding voor hongerige baby's. Scheelt dus een tientje in de week!! En daar worden ze ook groot van hoor....
Nou heb kruitvatvoeding gehaald en het gaat super! Ben blij dat hun buikje dit ook wil want dit gaat me veel geld schelen haha
Hmm als ik dit zo lees ga ik ook eens langzaam overstappen denk ik. Heb nu Nutrilon standaard 2, maar dan inderdaad de schepjes mengen en dan helemaal over. Het gaat hard ermee he, scheelt een hoop geld inderdaad!
Hier werd ik door de kramzorg geadviseerd nutrilon te gebruiken, omdat dat overla te krijgen was, maar ik was eigenwijs en heb dus kruidvat genomen, en nooit geen problemen gehad. Had gewoon meestal een volle verpakking op voorraad. Toen Finn minder flessen ging drinken vond ik kruidvat ook ideaal. De verpakkingen zijn kleiner, maar er zitten er 2 in 1 doos, dus dat scheelt met de houdbaarheid...op het werk hebben we wel nurtilon (kdv) en niet zoveel baby's momenteel, dus gooien we regelmatig was weg...zonde!