Mijn zoontje is inmiddels bijna 2 weken oud en krijgt een combinatie van borstvoeding en flesvoeding. Dit doe ik om en om. Alleen de flesvoeding drinkt hij erg snel. Als ik zijn flesje in zijn mond doe dan zuigt hij alsof zijn leven ervan af hangt. Af en toe trek ik de fles er even uit om een boertje te laten en even te rusten maar ook dan heeft hij zijn flesje binnen 10 minuten leeg. Want als ik hem eruit haal gaat heel snel dat mondje weer open omdat hij meer wil. Ik gebruik de nutrilon hypo allergeen 1 en hij krijgt op het moment 100 ml. Vanavond mag ik 110 gaan geven. Ik ben begonnen met de avent flessen maar op aanraden van de kraamzorg heb ik de difraxflessen gekocht met de kleinste speen. Hebben jullie nog tips om de kleine rustiger te laten drinken of een andere oplossing?
Hoi Deze speen had ik eerst ook voor mijn dochtertje maar ook zij dronk veel te snel met deze speen. Ik heb toen de 3 standen speen van difrax gekocht en nu doet ze mooi 15 tot 20 minuten over de fles. Misschien dat dit iets voor jou is? Groetjes
hier was het hetzelfde toen ik overstapte van borst naar fles, wij hebben de voeding toen ingedikt met JBPM (nutriton) en toen ging het een stuk langzamer maar wij deden het vooral voor het spugen..
Johannesbroodpitmeel (ook wel Nutriton van Nutrilon) werkt erg goed tegen zowel spugen als tegen te snel drinken!
Hier ook een gulzig drinkertje toen ze van borst naar fles overging. Ik had geen goede bv productie dus ze moest er enorm hard voor drinken. De fles lurkte ze in een paar minuten leeg! Wij geven nu friso comford voeding, daar zit JPBM door en daardoor is het wat dikker.