Wanneer mensen efteling punten van de albert heijn over hebben, willen jullie er mij dan blij mee maken? groetjes sandra
Natuurlijk, mail me even je adres dan zal ik er wat opsturen. Krijg vanavond bij albert kortingskaarten.
En misschein als iemand er nog een paar heeft wil die misschien mij dan ook blij maken. we zijn vanplan om eind juni te gaan en is wel erg handig wat korting, wat ik overhou krijgen me kids weer wat extras van Dus ik sluit me even aan bij dit topic zonde om er nog een aan te maken toch?
ook ik heb nog zoizo 23 zegels liggen en worden er elke week meer dus bijna 6 spaarkaarten vol. geef maar een gil als je ze wil
Zou iemand ook mij blij kunnen maken. Gezien de kleine beurs kan ik niet vaak halen bij de AH maar heb wel 4 betalende personen voor de Efteling.Normale entree dus geen doen maar wil graag eens met de kids er heen.Wie zou me kunnen helpen met zegeltjes zodat we de meiden kunnen trakteren op de Efteling??ALvast bedankt. @ TS hoop niet dat je het erg vind dat ik gebruik maak van je topic maar anders staat het dalijk helemaal vol met gevraagt zegels Ah ipv allelei spullen hier.
Ik heb ook nog 3 kaarten vol en wat losse zegels maar Luc is nog te klein om ernaar toe te gaan. Dus wie ze wil hebben moet maar even pb-en dan stuur ik ze naar je op.
als iemand nog zegels zoekt heb nog ik meen 3 volle kaarten maar dat kunnen er deze week makeklijk 4 of 5 zijn.. ik doe er niks mee, en zou graag iets van etos zegels oid ervoor terug hebben, dit hoeft niet veel te zijn hoor!