Hoi, is er iemand die weet hoe ik aan een monster van dit merk kan komen? Via de site van Olaz kan je geen monsters aanvragen Ik heb ook al een oproepje bij te koop gevraagd gezet. Ik ben opzoek naar een monster voor de droge huid of de gevoelige huid (zonder parfum) Vind het zonde om wat aan te schaffen. Je hoort er wel veel goede verhalen over. Of is hier iemand die het zelf gebruikt, en haar mening aan mij kan geven? Maar dan nog is iedere huid anders natuurlijk Iemand een ideetje Groetjes
Als ik google kom ik tegen dat je je aan moet melden voor de olaz club en dan proefmonsters kunt aanvragen? Olaz, club olaz, gratis staaltjes - olaz.nl anders kijken of ze in de winkel een tester hebben
Misschien naar een Douglas, Paris Xl, kruidvat, DA, Etos, drogist gaan die vast ook proefjes hebben van dit product..?
ik heb op het moment ook een droge en gevoelige huid op het moment en ik gebruik de hydraterende versie van Diadermine, is erg fijn!
hier ben ik al lid van.. maar monsters ho maar, in de winkels heb ik tot nu toe nog gen succes gehad..