Mijn man heeft weer een nieuwe parfum nodig, en ik wil eens iets anders voor hem kopen. Maar hij is heel vaak weg voor z'n werk en heeft een hekel aan winkelen. Ik vind het zonde als je een dure geur koopt en het blijkt een miskoop te zijn. Als ik er zelf één nodig heb probeer ik af en toe als ik in een drogist of parfumerie ben een geur, zodat ik die de rest van de dag kan ruiken, heb je meteen een goed idee. Dat is voor mijn man dus geen optie. Is het niet mogelijk om proefmonsters te bestellen ofzo? Van de wat luxere geuren? Heb via google gezocht, maar is allemaal erg onduidelijk Iemand tips? Bedankt alvast
zelf naar de douglass gaan en een aantal monstertjes vragen,ik doe dat altijd voor me man,hij werkt ook veel en houd ook niet van shoppen,je krijg ze gwn mee groetjes
Ik zou ook vragen om 2 of 3 luchtjes.. Zodat je een goede keus kan maken.. Hopelijk zijn ze zo schappelijk..
Bij de Ici paris hebben ze wel een pakketje met een aantal testers erin, die kan je dan kopen geloof ik. Weet niet precies hoe het zit, maar je kan het even vragen.
Hmmmm.....hier bij de douglas en de ici paris doen ze altijd heel moeilijk over proefmonsters weggeven, vind ik wel vreemd, want je moet toch eerst iets testen voordat je weet wat je wilt kopen!
Is wel een goeie tip, ik ga dat eens proberen! Hoop dat ik ze meekrijg. Zal wel iets laten weten of het lukt of niet! Badankt!
joh dat is echt geen probleem hoor! zelf vraag ik altijd eens in de zoveel tijd om wat monsters van nieuwe geuren en anders maken ze een geurflesje voor je. ik kan je wel een aantal lekkere aanraden vraag om wood van desquered(dan moet je m wel bij andere vrouwen weghouden hoor!) pi van givenchi chanel allure(super sexy lucht) een tip ik zou daar wel eerst beetje serieus gaan rondkijken (zodra je daar meteen naar de kassa loopt heb je monsters zullen ze vaak geen ja geven)
Nou hier geven ze bij de Douglas en ICI paris ook niet zomaar een monstertje mee moet je eerst wat kopen. ECht zo frustrerend! Maar ik heb een geurtje voor hem uitgezocht en kreeg daarbij het monstertje zodat hij eerst kon testen voordat hij 'm openmaakte