stokke xplory zitje gaat steeds omlaag

Discussion in 'De babyuitzet' started by ssanne, Mar 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssanne

ssanne Lid

Dec 28, 2008
    46
    0
    0
    hallo

ik heb een 2dehandse stokke xplory gekocht en vind het echt een
    heerlijk ding om mee te rijden, ben er echt heel blij mee. alleen het zitje (buggy) knikt steeds omlaag. IK schuif het zitje helemaal naar boven en klik dan dat dingetje op de stang (onder het zitje) vast maar naarmate ik loop hoor je steeds het zitje naar beneden klikken totdat het weer op de laagste stand zit. Is er een andere manier misschien om hem strakker vast te zetten of is hij gewoon stuk? :(
    het is een stokke uit 2005, ik heb wel de aankoopbon gekregen maar volgens mij zit er geen garantie meer op.. kan iemand me helpen? :(

alvast heel erg bedankt

2. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik heb ook een stokke maar dit is me nog nooit overkomen. Weet je zeker dat de klem helemaal goed vast zit? Als je er een beetje aan sjort enzo, geeft ie dan mee of zit ie dan wel stevig?

Ik zou even contact opnemen met Stokke en je vraag voorleggen, misschien kunnen zij je wat vertellen.

Succes!

3. ssanne

ssanne Lid

Dec 28, 2008
    46
    0
    0
    als ik erop duw of beweeg dan gaat het zitje ook mee, dus stevig zit hij niet. Hoe neem ik contact met ze op?

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op www.stokke.nl staan telefoonnummers van stokke. Het kan zijn dat dat klemmetje een beetje lam is. Weet niet waar het gekocht is, maar je kan altijd losse onderdelen bestellen. Ik zou gewoon het bonnetje mee nemen naar die winkel en het probleem voor leggen. Je hebt maar 2 jr garantie, maar weet dat Stokke een uitstekende service heeft, dus met een beetje geluk krijg je hem nog voor niks ook. ( Dit is inside informatie hihi)

5. ssanne

ssanne Lid

Dec 28, 2008
    46
    0
    0
    hallo

ik heb gisteravond een mailje gestuurd naar stokken en kreeg vanmorgen al :) het volgende mailtje terug:

Goedemorgen

Als u uw adres aan ons doorgeeft zullen wij u een onderdeeltje met gebruiksaanwijzing sturen dat u gemakkelijk zelf kunt monteren waarmee het euvel verholpen zal zijn.

Warm regards / Vriendelijke groet

Nu maar hopen dat ik dat onderdeeltje snel binnen heb en het ook echt helpt want ik irriteer me nu mateloos aan de stokke.
    ik dacht ik hou jullie even op de hoogte :)

groetjes

6. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wow das nog eens service :D

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik denk dat je het onderdeel binnen een paar dagen binnen heb. Stokke is altijd heel erg snel. Had het wel verwacht dat ze niet moeilijk doen. De service van stokke is altijd super.

8. ssanne

ssanne Lid

Dec 28, 2008
    46
    0
    0
    hallo

ik heb inderdaad het onderdeeltje snel binnen gekregen, vrijdag kwam die met de post mee.
    makkelijk geplaats in de stokke en hij gaat niet meer omlaag :) , erg fijn van stokke! :)

groetjes

9. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Wat super zeg! Waarschijnlijk had je dus geen garantie meer, maar toch zijn ze super klantgericht bij Stokke... Ik ben echt blij dat wij onze wagen bij hen gekocht hebben als ik dit soort berichten lees. Keurig netjes van Stokke! :thumup:

Share This Page