Hoi! Een vraagje naar jullie ervaringen. Mijn dochter heeft nu vloerbedekking op haar kamertje. Dit lag er al, lekker zacht en warm, dat wel. Maar nu ze 1x flink heeft overgegeven in bed, ook n beetje op de vloer, vind ik t niks meer. want t schoonmaken gaat moeilijk.....ruik nog steeds kots. Nu willen wij als ze in een groot bed gaat, haar vloer vernieuwen. Maar wat is handig, fijn en verstandig? Ook met t oog op een eventueel brusje voor ons meisje...dus ook voor de andere slaapkamer. Graag jullie ervaringen! groetjes Nicole
Wij hebben laminaat overal boven. Ideaal met schoonmaken. Ik zou dus voor zoiets gaan of van dat vinyl. Dat is natuurlijk ook super makkelijk met schoonmaken!
Wij hebben vinyl, voornamelijk omdat we ook wastafels hebben op de slaapkamers, en als meneer besluit te gaan spelen met water kun je laminaat wel weg gooien.
Wij hebben ook overal laminaat en ik vind het heerlijk! Gelukkig nergens wastafels behalve op de badkamer
Wij hebben parket neergelegd. Maar als je per sé vloerbedekking wilt, tapijt tegels. Die hebben we in de rest van ons appartement liggen.
Wij hebben laminaat en er komt een groot kleed in te leggen, voor de nachtelijke uitjes en gezelligheid. Die kun je dan nog vervangen wanneer het vies is.
Wij hebben op onze slaapkamer laminaat, maar op de babykamer vinyl. Bij ons is de bedoeling dat het járen blijft liggen, maar een babykamer verander je misschien nog wel na 2 jaar ofzo. Dus dan kunnen we lekker makkelijk nieuw stukje vinyl neerleggen. Ook voelt het net iets zachter en warmer aan dan laminaat. En we hebben een heeele kleine badkamer, dus het badje staat op de babykamer en zal toch af en toe wel wat nat worden allemaal. Dan lijkt vinyl me ook makkelijker. Wel hebben we een kleedje neergelegd.
ik zou graag in de toekomst kurk willen. Dat hadden we vroeger ook in onze slaapkamers. Lekker warm, vrij zacht (verend) en makkelijk schoon te maken. Momenteel hebben we vinyl.
Ik heb laminaat liggen. Ideaal met schoonmaken. Maar da's niet handig als je het babybadje op de slaapkamer laat. Dat ging bij ons de eerste keer al mis. Niet dat ik begrijp waarom je je kindje niet in de badkamer zou badderen, maargoed.