Tuurlijk hoef je dat arme meisje niet in de zeik te nemen, dat is ook de reden dat ik het een beetje onsmakelijk vind. Maar aan de andere kant; waarom moet het altijd politiek correct?
Ik vind al die filmpjes onsmakelijk, ik kijk er dan ook geen enkele.....totaal belachelijk vind ik zoiets.
Vind het totaal respectloos ten opzichte van de ouders en familie van Natalee. Joran lacht in zijn vuistje met dit soort filmpjes etc... Hij wordt toch niet opgepakt!
ik had ook zoiets van bah, dit gaat me iets te ver, dit soort nummers... . Ik had al gehoord van het nummer van edwin evers, op de boten ana variant ("ik heb geen booooot" - "en nu moet ie met z'n billen bloot" ) die vond ik wel grappig . Maar oke, ook bij dit nummer moest ik toch wel even grinniken. Hoe gruwelijk alles ook is...
Een moord is grappig? Euh... en dat heeft heus niets met politiek te maken... Ocharme die mama van dat meisje... alsof ze nog niet genoeg heeft meegemaakt.
Ja dat meneer v/d Sloot een ontzettende hufter (narcist, psychopaat, whatever) is, dat mag wel duidelijk zijn! Maar dat staat los van dit filmpje vind ik...