Een cadeau voor papa?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanSamia, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Hallo allemaal!

Zal eerst even mijn verhaal uitleggen. Wij zijn momenteel 21 weken zwanger van onze 2de wonder!
    We hebben een dochter van 2.
    Deze zwangerschap heb ik als heel zwaar ervaren. Heb vaak in het ziekenhuis gelegen en kan bijna niks meer doen. Mijn man heeft alle taken met plezier lijkt wel op zich genomen. Zo werkt hij 40 uur per week, zorgt voor ons dochtertje, stopt haar elke dag in bad enz.. Zorgt voor het huishouden en eten en verzorgt mij enorm goed. Zo krijg ik bijna elke ochtend ontbijt op bed en werd ik onlangs verwend met een reis naar Egypte voor 8 dagen.

Heb hem zovaak duidelijk gemaakt dat ik dat enorm waardeer en volgens hem doet hij iets wat meer dan normaal is want ik draag tenslotte zijn kind waar hij enorm veel respect voor heeft! Toch wil ik hem extra in de watten leggen. Maar ik heb geen idee hoe en wat!
    Heb zowiezo gereserveerd voor lakonia (prive zwembad en sauna) maar dacht misschien nog iets wat je echt als symbool ziet..

Heeft iemand een idee?

Alvast heel erg bedankt!

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

misschien een idee om een champagne ontbijt te laten bezorgen op zondagochtend zodat je ook je man eens ontbijt op bed krijgt

wat je ook zou kunnen is een mooie beker met een foto van jullie of glas laten graveren met jullie namen erin en natuurlijk iets van geweldigste vader van de wereld

verder vind ik het altijd zooo moeilijk iets te verzinnen voor een man :)

succes met uitzoeken

groetjes nathalie ;)

3. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    zelfs als man zijnde is het moeillijk te verzinnen wat je het best kado kan doen :D

ik denk persoonlijk dat hij alles wat jij hem geeft zal waarderen of het nu iets kleins is, of iets bijzonders :)

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik weet iets leuks.
    je kan een echte ster kopen op internet dan krijg je een certificaat thuis en ze vertellen je waar die ster staat hij word ook geregistreerd en je mag m vernoemen naar iets(je kind je man jezelf)
    ga op google en tik in ster kado geven dan kom je m wel tegen

5. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    Heel erg bedankt voor alle reacties!

Ik ga voor de ster! een beter cadeau kan hij niet krijgen toch! wat een prachtiggggg gebaar zeg!

Dank je wel

Deel Deze Pagina