Fanta haal ik overal uit en de rest van alle sinassen zou ik niet kunnen herkennen... Cola houd ik niet van en het verschil tussen sprite en 7up is ook heel duidelijk.
ik proef ook verschil tussen alle merken. zowel met frisdrank als met thee/ vruchtensap ed. echt wel duidelijk het verschil dus ik verklaar je ook niet voor gek
Dr pepper is drank met een mengeling van smaken. Je hebt hem ook in cherry smaak en cherry vanille smaak.
Ik proef absoluut het verschil tussen merk en non-merk maar het maakt me dan weer niet uit;qua fris ben ik net een kliko.
ik proef bij sinas wel het verschil. Ik vind de sinas van de c1000 lekkerder dan fanta. Cola houd ik niet van, dus dat zou ik niet weten.
ik proef verschil! Zeker tussen pepsi en andere cola! Gek maar waar van pepsi moet ik hoesten en van de rest allemaal niet. Ook met opstap gaan, vreselijk! Wij hebben overigens een goedkoop merk van de plus altijd in sinas, cola en cassis smaken allemaal erg lekker.
Ik proef zeker wel smaak.. Niet dat het me iets boeit.. Mijn man MOET per se coca cola hahahahahaha Ik vind cola vd Lidl ook goed
Ik drink geen sinas dus wat dat betreft geen idee. Maar tussen de cola zeker wel! Pepsi, bah! En wb het water. Ik vind Spa Blauw zo vies! Ik krijg er zo'n vieze nasmaak van. Andere watertjes lust ik dan weer wel. Maar heb gewoon het liefst kraanwater, heerlijk!
Ja zeker proef ik het verschil. Fanta/sinas lus alles, behalve de extreem goedkope die knal oranje ziet, fanta blijft het lekkerst Cola Pepsi, Pepsi vind ik niet lekker... Lekkerste cola is coca cola naar mijn inziens