Professionele babyfoto's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fioon, 8 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook gebeld naar mystudio, 28 mei heb ik een afspraak!

2. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Even het volgende..

Ik vind zelf zo'n fotoreportage echt super leuk! Ik denk dat ik het als verrassing voor mijn vriend wil laten maken..

Ik twijfel nu alleen of ik dan gewoon zelf de afspraak moet maken en dan stiekem erheen met Jamie (ik ben vrij sommige dagen wanneer hij werkt).. Dan heb ik foto's van Jamie alleen of met mij erbij.. Maar misschien vindt mijn vriend het juist wel leuk om mee te gaan...

Of is het leuk om ook een foto te hebben van ons drieën? Dan moet ik hem wel meenemen, maar ik weet niet wat hij daarvan vindt :) en dan is de verrassing eraf :(

Maar dat kan misschien altijd nog een keertje, een foto van ons drieën..

Wat zal ik doen? Haha! Ik maak het ook niet makkelijk, maarja.. Misschien hebben jullie een idee :oops:

:)

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Ik heb ook ontzettend mooie foto's laten maken bij "jekindopdefoto" Een paar voorbeelden staan in mijn album. De fotograve van jekindopdefoto is trouwens een medeforummer, nl Keppe..

De shoot was hartstikke leuk om te doen. Karin is ontzettend lief en geduldig, maar ook zeker doortastend om de mooiste plaatjes van je kinderen te schieten. Absoluut een aanrader!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik had hetzelfde idee, al verassing!
    Ik weet niet nog of ik er zelf bij op wil, maar ik geef de reportage voor vaderdag, uit naam van Ymke.
    Mijn vader geef ik ook een foto, mijn moeder gaat wel mee!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Ik had de reportage gekregen voor mijn verjaardag, was wel mijn idee hoor ;) . We zijn met z'n drietjes gegaan, want eigenlijk staan we op bar weinig foto's met z'n drieeën. Meestal gewoon omdat de een een foto van de ander maakt.
    Maar ze staat zelf voornamelijk op de foto en we staan er ook allebei nog apart met haar op.

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Moet je zelf de foto's maken? :rolleyes:

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Dus jij zegt niets en gaat gewoon samen met Ymke erheen als verrassing?
    Ik denk dat ik dat ook maar doe....

Geloof ik... :)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Haha, nee hoor, dat zou mooi wezen!
    Nee, ik bedoel dat meestal thuis ofzo mijn man mij met Robin op de foto zet of ik hem met haar, maar dat we eigenlijk bijna geen foto's hebben waar we alledrie opstaan, omdat je dan weer net iemand in de buurt moet hebben om een foto te maken. Dus vandaar.

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Haha, o zo! Ik dacht al! ;)

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik maak ze gewoon zelf :) . Oké, ik ben geen professional maar doe het als hobby. Naar aanleiding van een meeting heb ik binnenkort zelfs mijn eerste opdrachtjes.

Er staan wat voorbeelden in mijn album en op mijn website ;)

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kan ook aardig foto's maken, heb een spiegelreflex en krijg ook best veel complimenten. Toch vind ik het leuk om het door een ander te laten doen, die heeft toch weer andere ideeen!
    Ik vind het verschil tussen hobbyfotograven en professionele toch best groot hoor!

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Mijn man krijgt vaak complimenten dat de foto's van hem BETER zijn dan die van een prof!
    Omdat hij met bewerken heel precies is en er veel aandacht aan schenkt.

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hier zijn wij ook geweest.
    Ze maakt echt super foto's.
    Zelfs leuker als de fotograaf vind ik.
    Meer fantasie en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel geduld.

15. Hoi Hoi,

Ik zag mijn website hier ook weer "opduiken" :)
    Dacht laat ik gelijk even weten, dat ik tegenwoordig mijn studio heb direct naast het centraal station (op loop afstand dus) in Amsterdam.
    MET gratis parkeer ruimte, dus misschien iets voor de mensen die in amsterdam en/of omgeving een fotograaf zoeken.

zie ook www.jekindopdefoto.nl

Groetjes
    Karin van de Wiel

16. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hoi Keppe,

Ik vind je website er echt heel goed uitzien! Hele mooie foto's!

Ik woon helaas niet superdicht bij Amsterdam.. dus ga denk ik de foto's in Almere laten maken.. Ik woonde tot voor kort in Weesp, dat is naast Amsterdam!

Dan was het ideaal geweest!

Groetjes,
    Fioon

17. Almere is toch niet zo ver weg?
    Er komen sommige mensen vanuit Brabant/gelderland naar mijn studio :)

Maar veel plezier bij je fotoshoot, want het zal zeker een leuk uitje worden !

groetjes
    Keppe (karin)

18. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Je hebt gelijk Karin, het is niet heel ver weg, maar Almere is voor mij een half uur minder rijden dan Amsterdam...

Maar wie weet komen we als Jamie 1 wordt nog eens jouw kant op! Want vind je website er super uitzien! Ga zo door!

Groetjes,
    Fioon

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ja, wij dus.
    En we hebben er 3 uur over gedaan met al die files. En dat op een zondag :confused:
    Maar de foto's zijn zo mooi dat als we weer een shoot willen we weer naar keppe gaan.

Deel Deze Pagina