Bruinig bij afvegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door abbey, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Hallo,

Ik heb vandaag af en toe een beetje bruinverlies.. tis niet heel veel maar schrik er toch even van... Kan me niet heugen dT ik dat bij mijn vorige 2 zwangerschappen niet heb gehad... Wie herkent dit en wat kan dit zijn.. Ik heb geen krampen of pijn.. Gewoon een "normaal" gevoel dAt er van alles gebeurd in mn buik...

2. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Het hoeft niets te zijn en niets te betekenen want dit komt gewoon regelmatig voor maar ik zou voor mijn eigen gemoedsrust even de verloskundige of gynaecoloog bellen en het voorleggen. Je voelt je toch beter als een expert zijn of haar uitspraak erover heeft gedaan. Stress en ongerustheid zijn sowieso nooit goed voor een beebje.

3. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit vorige week ook gehad na het sporten en het voorgelegd aan de verloskundige. Ze zei dat de baarmoeder veel beter doorbloed is, waardoor er makkelijker een vaatje kan springen bij inspanning. Dat kan voor de baby geen kwaad zolang het bruin is (heb ik ook gezien op de echo, hartje klopte een paar dagen later prima). Bij helderrood verlies wel altijd even bellen zei ze.

Succes en maak je niet te druk!

4. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik heb dit met 6 7 en 8 weken gehad. Soms bloed soms bruin. De verloskundige kon niets zien op de echo. Waarschijnlijk een adertje of oud bloed.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb dit ook bij 7 en 9 weken gehad in deze zwangerschap en nu alweer bijna 31 weken. De gyn zei dat het komt omdat je baarmoeder oprekt, tussen de 'plooitjes' kan dan nog wat oud bloed zitten wat door dat 'oprekken' vrijkomt en naar buiten wordt gewerkt. Kan me goed voorstellen dat het spannend is. Zolang het bruin is en niet rood wordt zit je goed hoor :)

6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik heb het ook gehad bij mij was de boosdoener gemeenschap. Heeft maar 3 dagen aangehouden toen.

Deel Deze Pagina