Hallo allemaal, Ons zoontje van 5 jaar kan echt een enorme schat zijn maar soms heb ik toch wat behangpapier nodig om hem achter te plakken😀 Hij kan soms zo kwaad worden. Hij doet dan mijn man slaan en bijten en mij heeft die vorig jaar een gekneusde rug getrapt. Ook geeft hij aan dat het zo in druk in zijn hoofd heeft en dat die het niet fijn vind dat hij nooit eens rustig kan blijven zitten. Wij hebben al 3 jaar cjg over de vloer een een half jaar integrale vroeghulp. Die hebben testen gedaan waar niks uit is gekomen. Nu heb ik in een boek gelezen dag magnesium met vitamine b6 enorm zou helpen. Zijn er mama's die hier ervaring mee hebben of iets anders hebben gedaan wat goed heeft geholpen. Gr
Is het niet een idee dat je dan eerst zijn bloedwaarden laat meten? Een tijdje geleden kwam in het nieuws dat vit b6 juist neg verschijnselen gaat geven als je het neemt terwijl je geen tekort hebt. EDIT als cjg jullie niet verder kan helpen kun je ook met ze overleggen of jullie niet ander soort hulp nodig hebben en dus doorverwezen moet worden.