paralympische spelen, wie kijkt er en wat kijk je?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Athina, 24 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    De opening is vanmiddag geweest... één van de weinig dingen die live uitgezonden word en ik ben het vergeten.. pfff.. maar verder ga ik zéker livestreamen!

https://teamnl.org/programma#

wielrennen vind ik zelf altijd wel gaaf en dit keer dus zeker het zwemmen! De nachten ga ik niet halen denk ik - maar ik hóóp dat de nederlanders de ochtend halen, want dan zijn de finales!

Morgenochtend 6.45 misschien kijken... als ik niet te laat in slaap val vanavond ;) . In de ochtend moet ik werken... maar misschien dat ik om 11.05 nét even op de wc zit :p voor de 1e zwemfinale hihi. Aangezien ik tot 11.00 uur zélf in het water lig, is de kans klein dat ik het onthoud.. maar vooruit..

wie volgt er mee?

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ik vind t raar dat t niet zo uitgebreid uitgezonden wordt als de Olympische spelen. Ik ga t proberen te volgen maar weet dat ik al een hoop ga vergeten

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Nou dit dus! Echt jammer.

susanne85 vindt dit leuk.
  4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Het 1ste goud is wel al binnen voor t baanwielrennen

Syane vindt dit leuk.
  5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja echt super :) en het zilver van chantalle heb ik gezien... dat was spannend! Hoewel zilver geweldig, leek ze hard op weg naar goud! Morgen weer kanshebbers.... en aangezien de zoon van m'n collega mee doet, overweeg ik serieus de wekker om 3 uur vannacht te zetten.... maar ik hoop gewoon dat hij - en meerdere de series doorkomen en op een prettigere tijd (voor ons Nederlanders :p ) de finale mogen zwemmen!

ik ga om het te volgen gewoon de livestream weer aan zetten op tv... dan volgt het al makkelijker...

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik kijk zo nu en dan.
    Mijn neef doet mee,
    Onderdeel triatlon.
    Volgens moet hij vrijdag of zaterdag

Athina vindt dit leuk.
  8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb mn wekker vanacht gezet en gekeken naar wat series... maar ik hield het niet zo lang vol ;) . 3 uur is echt een rottijd ;) .
    Maar wauw... gewoon weer 4 medailles bij het zwemmen bij.. en ook weer een gouden bij het baanwielrennen....

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind de paralympics geweldig! Daarbij zijn de gewone Spelen niks meer. Interessant hoor, zwemmen met 2 armen en benen:p:roflmao:
    Zonder gekheid, ik vond de zwemmers geweldig. Zeker die Chinezen in de estafette, gewoon 3 zonder armen.
    Echt indrukwekkend vind ik het allemaal.

Baanwielrennen waren ook mooie races.

Syane vindt dit leuk.
  10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Daarom snap ik niet dat ze het niet gewoon uitzenden net als de Olympische Spelen.

tuc vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Nee ik ook niet. Lullig voor de atleten ook.

Syane vindt dit leuk.
  12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  13. tuc

tuc Niet meer actief

Oo goed nieuws voor Bruinsma!

14. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Wow Jetze weer 1e (jammer van Geert, geen 2e deze keer). Heerlijk spannend ook de vrouwen triathlon voor rolstoelers. Heerlijk weer zo een wedstrijd, en terug denken aan de vorige spelen bij de finishlijn staan... zo even mn blijdschap gedeeld :)

Athina vindt dit leuk.
  15. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Ik vind overigens ook dat ze dit wel beter mogen gaan laten zien op televisie en er meer aandacht voor mag komen. Voorbeeld nemen aan de BBC waar ze van de week ern reportage over lieten zien. Leuk hoor die livestreams, maar ik wil gewoon mn tv aanzetten en sport zien. En geen verslagje van niets om 8 uur met de melding we laten rond 22:00 iets meer zien. Zo zonde

Stomme reacties trouwens onder die berichten van nu.nl dat ze geen topsporters zouden zijn. Ik heb vele trainingen van deze mensen gezien en reken maar dat het topsport is. Ze geven er net zoveel voor als andere atleten

Athina en Syane vinden dit leuk.
  16. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Helemaal mee eens. Sterker nog… ik denk dat zij er harder voor moeten vechten en nog meer voor moeten doen (en laten) dan ‘gewone’ topsporters.

Deel Deze Pagina